«Укрпошта» пропонує обрати різдвяну марку: є п’ять варіантів

«Укрпошта» розпочала голосування за найкращий ескіз різдвяної поштової марки.

Про це повідомляється на сайті державного поштового оператора.

До фіналу вийшли п’ять робіт: «Дитячі мрії», «Колядники й український воїн», «Щастя — це бути разом», «Роз’єднані війною» і «Під захистом Святого Миколая».

Ескіз, який набере найбільшу кількість голосів, зобразять на різдвяній поштовій марці.

Голосування стартувало сьогодні, 1 листопада, на сторінках «Укрпошти» в соціальних мережах Facebook та Instagram і триватиме до 08:00 4 листопада. Результати оприлюднять 7 листопада у Facebook.

Конкурс ескізів на створення різдвяної поштової марки тривав із 15 до 25 жовтня. Один учасник міг подати не більш як 5 робіт. Малюнок мав містити головні символи Різдва та Нового року, традиційні українські святкові атрибути, а також національний колорит.

За словами генерального директора «Укрпошти» Ігоря Смілянського, цьогорічні новорічні свята через війну набули

особливих смислів і цінностей і саме тому вони запропонували ілюстраторам, художникам та дизайнерам створити «пророчу» марку.

«Випуск різдвяної марки був традицією в "Укрпошті", а цьогоріч — це ще й наш обов’язок. Обов’язок пронести крізь війну промінчик мирного життя, у якому є сімейні свята і традиції і до якого ми всі обов’язково повернемося після перемоги України»,пояснив Ігор Смілянський.

Чим знакові марки «Укрпошти»?

Під час війни «Укрпошта» випустила кілька марок, які набули популярності в масовій культурі. Зокрема, марки «Русскій воєнний корабль, іді …!», «Доброго вечора, ми з України!» і «Пес Патрон». Марка з російським кораблем стала «пророчою». Вона з’явилася 12 квітня 2022 року, а наступного дня українські військові підбили крейсер «Москва».

Раніше повідомлялося, що за понад три місяці роботи онлайн-магазинів «Укрпошти» на eBay та Amazon було продано товарів (марки й тематичний мерч) на 5,3 мільйона гривень.

Автор: Ярослав Герасименко