В Укрзалізниці вирішили боротися з розкраданнями пального, змінивши ланцюжок його постачання від продавців до локомотивів. У цьому ланцюжку пальне не заводитимуть на склади, а одразу доправлятимуть заправляти локомотиви.

Про це повідомив голова Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Що хочемо зробити: новий експериментальний ланцюг. Щоб вантажити пальне не на склад, а в бензовоз і потім — одразу у локомотив. Причина банальна: аби його не розкрадали під час переміщення та зберігання», — повідомив Кравцов.

Він зазначив, що перші постачальники вже погодилися на таку схему доставки пального. Голова УЗ зазначає, що такий «поворот» у ланцюжку постачання пального унеможливить розкрадання палива на залізниці.

«Наразі плануємо щодоби в обертовому локомотивному депо в Запоріжжі екіпірувати в такий спосіб 6 локомотивів: порівну магістральні та маневрові. Якщо пілотний проєкт себе виправдає, поширимо це і на інші депо. Потенційно йдеться про заощаджені сотні мільйонів гривень на рік», — додав Кравцов.

Зазначимо, що Укрзалізниця — найбільший споживач пального в Україні. У 2018 році компанія придбала близько 330 тисяч тонн пального, витративши на нього 9,5 мільярда гривень.

Раніше в Укрзалізниці обіцяли провести перевірки своїх тендерів та реформувати систему закупівель компанії.

Поділитись: