Укрзалізниця продовжила терміни повернення квитків

Укрзалізниця продовжила терміни повернення залізничних квитків.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Квитки на потяги внутрішнього сполучення можна повернути упродовж 90 діб ( замість одного місяця, як було до цього), міжнародного — до 180 діб.

В УЗ наголосили, що звернення пасажирів до квиткових кас для проставлення відміток на проїзних документах не обов’язкове. Тобто оригінал проїзного документа як з відміткою, так і без неї буде підставою для повернення коштів.

«Квитки, придбані через інтернет, повертаються за чинною процедурою через онлайн-сервіси. Якщо кошти будуть повернуті з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернуто пасажиру на карту окремим платежем», — йдеться у повідомленні.

Вартість проїзних документів за невикористані квитки на поїзди приміського сполучення, скасовані через введення карантину також відшкодовується у повному обсязі. Кошти за невикористані повністю або частково абонементні квитки можна повернути впродовж місяця з дати запланованого проїзду у приміських поїздах.

Нагадаємо, з 18 березня 2020 року Укрзалізниця тимчасово припинила здійснювати перевезення пасажирів у всіх сполученнях через карантинні обмеження. Крім того, Усі вокзали закриті для відвідувачів, працюють лише залізничні каси на повернення квитків. На вокзали запускаються одночасно групи людей – не більше 10 осіб.

Компанія обіцяє компенсувати 100% вартості квитків, без стягнення додаткових комісій. Так, з 11 по 15 березня пасажири Укрзалізниці повернули близько 303 тисяч залізничних квитків на загальну суму 86,6 мільйона гривень.