«Укрзалізниця» використовує ChatGPT для аналізу звернень пасажирів

«Укрзалізниця» починає використовувати ChatGPT для аналізу звернень пасажирів. До цього всі відгуки обробляли вручну.

Про це повідомляє «Укрзалізниця».

Там розповідають, що протягом дня отримують у середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через застосунок. Приблизно 300 з них — це текстові відгуки про роботу залізниці. Якщо кожен такий відгук раніше обробляли вручу, то тепер це робитиме ChatGPT.

Штучний інтелект буде розподіляти звернення пасажирів за 21 тематикою: від якості обслуговування до запізнень. Наразі ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків.

Після цього звернення будуть завантажувати в систему аналізу, яка дозволятиме відстежувати за днями, тижнями й місяцями динаміку скарг за конкретними поїздами та маршрутами.

В «Укрзалізниці» сподіваються, що ChatGPT дозволить швидше аналізувати зворотний зв'язок та визначить проблемні ділянки.

Написати відгук «Укрзалізниці» можна через застосунок, через чат-бот у Viber, Telegram, Facebook Messenger чи Apple Messages, електронну пошту або QR-коди, розміщені на вокзалах і в поїздах, та за телефоном: 0 800 503 111.