«Укрзалізниця»: Дві компанії упродовж 5 місяців блокують придбання постільної білизни для потягів

«Укрзалізниця» заявляє, що компанії «Максмед Інтернешнл» і «Українська Швейна Фабрика» подали скарги в Антимонопольний комітет та заблокували процес закупівлі постільної білизни для потягів

«Укрзалізниця» заявляє, що компанії «Максмед Інтернешнл» і «Українська Швейна Фабрика» подали скарги в Антимонопольний комітет та заблокували процес закупівлі постільної білизни для потягів.

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

У відомстві, зокрема, заявили про наявність «безперечних фактів» змови між двома компаніями.

«Їхня мета — дестабілізувати роботу залізничного транспорту. Компанії тісно пов'язані між собою. У торгах із закупівлі постільної білизни вони надають ідентичні документи та пропонують продукцію того ж самого виробника. Скарги, що направляються до АМКУ, спрямовані на навмисне затягування процесу закупівель», — йдеться в повідомленні «Укрзалізниці».

За словами директора з пасажирських перевезень та сервісу «Укрзалізниці» Ігоря Романківа, упродовж 2017 року планувалося закупити понад 585 тисяч комплектів постільної білизни.

Торги на придбання постільної білизни були опубліковані філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» 15 лютого 2017 року.

«Однак через скарги одного ймовірного постачальника (ТОВ «Текстиль-Контакт») торги затягнулися більш ніж на 2 місяці. Після цього торги багаторазово блокували компанії ТОВ «Максмед Інтернешнл» та ТОВ «Українська Швейна Фабрика», — пояснили в УЗ.

Раніше повідомлялося, що собівартість прання одного комплекту білизни, яке видають пасажирам у поїздах, становить близько 11 гривень.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram