В Маріуполі будують резервну залізницю

Для скорочення термінів відновлення залізничного сполучення між Маріупольським морським торговим портом і металургійними підприємствами розпочато будівництво резервної залізниці. Фінансування робіт та забезпечення рейкової продукції здійснюється за рахунок коштів металургійних комбінатів імені Ілліча та «Азовсталь».

«Після підриву мосту через Кальчик ми задіяли всі резерви, щоб не допустити перебоїв у роботі двох найбільших металургійних підприємств Маріуполя. Сьогодні використовуємо альтернативні маршрути поставок сировини, зокрема через порт «Азовсталі». Доставка готової продукції в ММТП вимушено ведеться автомобільним транспортом. Ситуацію тримаємо під контролем, але, тим не менш, працювати на повну потужність не можемо. У всіх основних цехах виробництво довелося знизити. Тільки при відновленні регулярного залізничного сполучення з портом дефіцит ЗРС і коксу буде усунутий. Для цього меткомбінати спільно з залізничниками роблять все можливе», - зазначив гендиректор ММК імені Ілліча Юрій Зінченко.

Наразі вже прокладено залізничну колію до об'їзного моста з боку станції Сартана, проведено баластування і підбивочні роботи.