В оператора «Київстар» стався збій: користувачі скаржилися на проблеми із дзвінками. Що відомо? (ОНОВЛЕНО)

У мережі телефонного оператора «Київстар» стався збій: користувачі скаржилися на труднощі із дзвінками. У компанії підтвердили проблему та запевнили, що вже змогли її розв'язати.

Так, користувачка Тетяна Вергелес розповіла, що не може набрати номер — повідомляють, що на рахунку немає коштів. Однак жінка запевняє, що це не правда — «гроші точно є».

Про таку ж проблему повідомили й інші користувачі в коментарях до її допису. Водночас деякі користувачі пишуть, що у них проблема вже зникла.

Оновлено (17:20). Оператор повідомив, що сервіс дзвінків на номери в мережі «Київстар» та на номер 466 відновлено для абонентів передплати. За даними пресслужби, складнощі виникли через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії.

У «Київстар» зазначили, що кошти на рахунках абонентів залишились у повному обсязі. А всі абоненти, які мали обмеження внаслідок збою, автоматично отримають бонусні послуги.

Така ж ситуація у коментарях до останнього допису на сторінці «Київстару» у Facebook: люди масово скаржилися на те, що їм повідомляють про відсутність коштів на рахунку.

Користувачі скаржаться на проблеми із зв'язком «Київстару»Скриншот / Facebook / Kyivstar

Також користувачі заявили про проблеми із роботою сайту та додатку оператора.

Водночас мобільний оператор підтвердив, що у частини клієнтів могли спостерігатися тимчасові складнощі при дзвінках на інші номери в мережі та номер 466.

«Ми просимо вибачення за виникнення тимчасових складнощів. Ми доклали всіх зусиль, щоб якомога швидше відновити сервіс. Приблизно з 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі "Київстар" знову працює», — запевнили у «Київстарі».

І додали, що будуть відповідати на скарги користувачів в особистих повідомленнях. Також кажуть, що передбачили компенсації для абонентів, які зіштовхнулися з цими проблемами: їх нараховуватимуть автоматично.