Партнерський матеріал

Від дзвінка до однієї кнопки. Як еволюціонував сервіс перевезень (ТЕСТ)

Від дзвінка до однієї кнопки. Як еволюціонував сервіс перевезень (ТЕСТ)

Весна, дощ, вітер, а вам потрібно потрапити додому після зустрічі з друзями. Рука тягнеться до смартфона, відкриває застосунок і за кілька кліків авто вже їде до вас. Сьогодні це типова ситуація. Але пригадайте, як ви викликали машину, скажімо, у 2012 році?

Ми швидко звикаємо до інновацій, а старі звички зникають з пам’яті. Разом з Uber пропонуємо простежити еволюцію перевезень за допомогою тесту. Правильних відповідей тут немає, усе залежить від вашого досвіду. Ну що ж, їдьмо!

1/7

 Як ви вперше викликали таксі?

Як ви дізнавалися контактні номери служб таксі?

Що ви відчували, коли вперше викликали авто в мобільному застосунку?

Який водій точно заслуговує на 5 зірок від вас?

Чи доводилося вам відправляти або отримувати посилки через авто?

 Що допомагає вам почуватися безпечніше під час поїздки?

Як будуть розвиватися служби виклику авто в майбутньому?

Партнерський матеріал опубліковано на правах реклами. Проєкт реалізовано у співпраці з Uber. Над матеріалом працювали: авторка тесту та креативна продюсерка Анна Соха, редакторка Вікторія Бега, літредакторка Юлія Кузьменко, дизайнерка Мирослава Мохнацька.