Влада Києва заборонила зовнішню рекламу в центрі міста

Київська міська рада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, якою суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами у столиці та заборонила рекламу в історичному центрі столиці.

Київська міська рада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, якою суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами у столиці та заборонила рекламу в історичному центрі столиці.

Як повідомляє ВВС Україна, за це рішення проголосували 85 депутатів.

Це рішення ще має підписати міський голова.

Нові правила передбачають поділ Києва на п'ять зон —  починаючи від нульової у центрі, де зовнішня реклама практично заборонена.

«Нульова зона — вільна від реклами, розміщення будь-яких рекламних засобів забороняється», — йдеться у документі.

До нульової зони потрапили головні центральні вулиці, площі та парки, також до цієї зони долучили низку транспортних розв'язок столиці.

Винятками з цього правила будуть реклама на фасаді площею не більше 3 квадратних метрів, банери або панно на риштуваннях або фасадах та афішні тумби.

Рекламу будуть демонтувати поступово після закінчення строку виданих дозволів на зовнішню рекламу.

Планується, що за кілька років у Києві має зникнути 75% зовнішньої реклами у центральній частині міста.

Нагадаємо, у Києві пропонують писати меню ресторанів українською мовою.

Підписуйтесь на наш канал в Telegram