Власники Tesla Cybertruck скаржаться на те, що авто іржавіє під дощем

Власники Tesla Cybertruck скаржаться, що авто починає іржавіти після перебування під дощем. Водночас Ілон Маск стверджував, що корпус машини створений із «надтвердої сталі», яка не іржавіє.

Про це пише британське видання Register.

Під час презентації свого автомобіля Ілон Маск стверджував, що корпус машини створений із «надтвердої нержавіючої сталі», а скло — з «прозорого металу», які є «буквально куленепробивними».

Власники Tesla Cybertruck, які одними з перших отримали свої електромобілі, скаржаться на форумах на появу іржі після кількох поїздок під дощем.

«Сьогодні забрав свій Cybertruck. Консультант особливо зазначив, що на авто під час дощу з’являються помаранчеві сліди іржі і що транспортний засіб потрібно полірувати», — написав користувач.

Інший власник Tesla Cybertruck розповів, що в документації автомобіля вказано, що він не має прозорого покриття — зовнішнього шару прозорої фарби, який служить захисним бар’єром і запобігає пошкодженню кольорового шару фарби.

«У посібнику зазначено, що зовнішня частина Cybertruck чутлива до корозії. Коли оксидний бар’єр порушується, починається корозія. Посібник радить негайно видалити корозійні речовини, наголошуючи на тому, що не варто чекати, щоб помити авто», — попередив користувач.

Зазначимо, що договори купівлі-продажу Cybertruck передбачають, що покупці не можуть продати свої нові автомобілі протягом першого року, якщо не отримають чіткого дозволу від автовиробника. Якщо власник автомобіля порушить це правило, Tesla подасть на нього до суду, повідомляє Engadget.

Автовиробник має право «вимагати відшкодування неустойки» у розмірі 50 тисяч доларів або вартості перепродажу автівки залежно від того, що більше.

Видання Electrek припускає, що такі умови не є чимось незвичайним, особливо для малосерійних або дорогих автомобілів. Подібні умови використовують Ferrari, Ford, Porsche та інші компанії.

Автор: Іван Д’яконов