Добудова станції метро «Львівська брама» обговорюється з інвесторами

Watch on YouTube

Завершення будівництва та введення в експлуатацію станції «Львівська брама» Київського метрополітену знаходиться на стадії обговорення з інвесторами.

Про це повідомила прес-секретар метрополітену Наталія Макогон, передає кореспондент Громадського.

Вона додала, що для цього необхідно вирішити ряд важливих питань на рівні міської влади.

«До цих пір повністю не визначений механізм інвестиційного конкурсу та виходів на поверхню. На сьогоднішній день станція законсервована вже 20 років. У нас є велика надія, що кияни зможуть нею користуватися, оскільки вона розвантажить центральну частину міста», – сказала вона.

За словами Макогон, готовність станції становить приблизно 80%: повністю працює колійне господарство, є електропостачання.

«Для завершення необхідно досить багато коштів і левова частка з них – обладнання ескалаторних нахилів, установка ескалаторів і будівництво виходів на поверхню. Це станція глибокого закладення – приблизно 50 м під землею», – зазначила прес-секретар.

Відповідаючи на питання, чи планується фінансувати добудову станції за рахунок бюджету Києва або залученого інвестора, Макогон підкреслила, що це питання вирішується тільки на рівні міста.

«Є інвестиційний конкурс, ведуться переговори з інвесторами про умови і розміри інвестицій. Все це буде прораховано, але всі ці рішення – тільки на рівні міста. Поки не можна сказати, коли буде проводитися добудова станції», – повідомила вона.

Станція «Львівська брама» споруджується на перегоні між станціями «Золоті ворота» і «Лук'янівська» столичного метрополітену. Через відсутність проекту наземних споруд станції в районі Львівської площі вона поки існує у вигляді підземної заготовки, яку поїзди метро проїжджають без зупинки.

В кінці 2013 року гендиректор ПАТ «Київметробуд» Володимир Петренко заявляв про плани ввести станцію в експлуатацію в 2015 році, проте зазначав, що для цього необхідно знайти кошти.