Американське видання The New York Times опубліковало статтю «Неофіційний топ літа», у якій вишиванка названа трендом сезону.

Автор матеріалу описав вишиванку як «селянську блузку», що увійшла у «всесвітній обіг».

У статті розповідається про лейбл March 11, який створили українці, що живуть у Нью-Йорку, Світлана Головченко і Роберт Міщенко.

 

A photo posted by MARCH11 (@march11.us) on

Вони у своїх колекціях пропагують традиційну українську вишиванку.

 

A photo posted by Svitlana (@svitlana_nyc) on

«Пара вишиванок з джинсовою спідницею – це все, що потрібно, аби мати стильний вигляд. Просто будьте готові, що люди питатимуть у вас звідки вона», – пише автор.

У 2015 році в анексованому Криму учні Української школи-гімназії Сімферополя, яку після російської окупації перейменували в «Сімферопольську академічну гімназію», прийшли на «останній дзвоник» у вишиванках.

Також 2015 у центрі Москви влаштували мінімарш вишиванок. До флеш-мобу долучились 20 мешканців російської столиці. Вони пройшли московським Арбатом в українському національному вбранні.

Українець Микола Карпюк вдягнув вишиванку на оголошення вироку присяжних на суді у Чечні.

Поділитись: