Сім'я пасажирки поїзда «Київ-Рахів», на яку впала полиця, чекає допомоги від Укрзалізниці

Син пасажирки поїзда «Київ—Рахів» Надії Полякової, на яку впала верхня полиця разом з пасажиркою, зазначив, що поки що оплачує лікування самостійно. Про це Олександр повідомив у коментарі Громадському.

Олександр зазначив, що з ним зв'язалися представники страхової компанії та повідомили, що виплатять певну суму. Він не назвав конкретну суму, проте вказав — «виплата не буде такою, щоб покрити всі витрати».

Син Надії зазначив, що зараз також зарано говорити про кінцеву суму, адже це буде відомо лише наприкінці лікування:

«Ще рано говорити про всі витрати....Я поки що все оплачую та збираю чеки. Уже коли мама встане на ноги (буде відомо кінцеву суму — ред.)».

Олександр сказав, що в лікарню в Тернополі (де зараз перебуває Надія) приходили двоє представників Укрзалізниці:

«Вони прийшли, взяли пояснення письмове і принесли пакет апельсинів».

Син Надії зазначив, що очікує від компанії Укрзалізниця офіційних вибачень та допомоги.

«Перше, що вони повинні були зробити, це знайти нас, вибачитися, допомогти, запропонувати допомогу, тому що це в них сталося це ЧП. А потім вже розбиратися, хто винен. Але вони перше, що зробили, сказали, ми не винні, усе добре. Це я знаю з таких же коментарів, які й ви бачили в інтернеті», — сказав Олександр.

Він додав, що представники компанії, які приходили в лікарню, вибачалися, проте «якихось офіційних вибачень» він не почув.

«Я хотів почути якихось офіційних вибачень, ну і найголовніше, я хотів би він них почути, чи вони допоможуть. Я дуже переймаюся станом здоров’я своєї мами і перше, що мені треба, щоб вона стала на ноги й вилікувалася», — сказав Олександр.

22 грудня в поїзді 357К сполученням Київ — Рахів на пасажирку Полякову Надію впала верхня полиця, на якій відпочивала інша жінка. Це й же поїзд застряг на понад 4 год в полі на Тернопільщині.