Як страхування пішло в онлайн і чому це зручніше? Пояснює EKTA

Як страхування пішло в онлайн і чому це зручніше? Пояснює EKTA

Страхова компанія ЕКТА розробила власні чат-боти у месенджерах та створила CRM-систему, над якою протягом року працювала команда з 10 розробників. Завдяки цим технологіям туристичну страховку для виїзду за кордон від компанії відтепер можна оформити всього за 60 секунд. При настанні страхового випадку клієнт може швидко отримати допомогу та відшкодування по страховому полісу.

Нова система обслуговування клієнтів від ЕКТА дозволяє оформити поліс у будь-який час та в будь-якому місці прямо через месенджер в телефоні. Підтвердити передачу документів для оформлення страховки можна, завантаживши фото закордонного паспорта в бот або просто передавши дані через застосунок «Дія».

Нова CRM-стратегія допомогла залучити нових та розвинути відносини з існуючими клієнтами. Такі нововведення зменшили час очікування відповіді під час звернення на гарячу лінію, оскільки нова CRM-система одразу відображає обліковий запис страхувальника.

Усі клієнтські договори зберігаються в одному місці, тому їх пошук не займає багато часу. А інформація щодо кожного клієнта зібрана у менеджерів у єдиному вікні. Завдяки цьому дані обробляються швидше і менеджери можуть одразу перейти до вирішення питання або страхової справи клієнта.

Також завдяки CRM страхова компанія ЕКТА здійснює цілодобову підтримку клієнтів. Це означає, що людина може звернутися за допомогою до страхової у будь-яку годину дня чи ночі через месенджери Telegram, Viber та WhatsApp. Відтак людині більше не потрібно зберігати чеки та турбуватися про те, чи вистачить грошей на оплату медичних послуг за кордоном.

«Ми приділяємо основну увагу забезпеченню кращого персонального обслуговування. У цьому нам допомагає наша CRM, яка покращила роботу call-центра та менеджерів компанії, забезпечила високий рівень комунікації з клієнтами та якісно вплинула на рівень сервісу. Оператори страхової мають доступ до всієї необхідної інформації завдяки єдиному інтерфейсу», — відзначає керівник департаменту туризму та авіації страхової компанії ЕКТА Денис Головко.

І додає: «Основний вектор нашої уваги зосереджений на клієнтах та їх потребах. Допомагають у цьому інноваційні рішення». Завдяки такому підходу, 65% клієнтів компанії ЕКТА є її постійними клієнтами, які користуються послугами ЕКТА понад 2 роки.


ЕКТА — міжнародна страхова компанія, яка розуміється на інноваціях. З 2011 року її послугами скористалися понад 2 000 000 людей, що цінують швидкість, зручність та цілодобову підтримку. ЕКТА однією з перших компаній на страховому ринку модернізувала технологію прийому звернень від клієнтів. Впродовж однієї години контакт-центр компанії опрацьовує 300 дзвінків. Оператори консультують не тільки телефоном, але й опрацьовують web- та email-звернення.

Новина опублікована на правах реклами.