Відновити в Україні культуру виробництва парфумерії – саме таку мету поставила собі засновниця українського бренду парфумів Creative lab PERFI Вікторія Філатова. Маючи більш ніж 20-річний досвід у цій галузі, вона створює нішеву продукцію, яка цінується своєю індивідуальністю. В осмотеці PERFI налічується біля 350 моноароматів, 40 з них зараз можна знайти в продажі.

Сьогодні перед компанією стоїть задача: всупереч всім стереотипам та упередженням, що вітчизняних парфумів просто не існує, довести – вони не тільки є, а й можуть скласти гідну конкуренцію французьким брендам.  

Чим українські парфуми відрізняються від ароматів з Франції? Чи здатні вони конкурувати з європейськими брендами? Та як просувати парфумерну продукцію, щоб бізнес був рентабельним? Про все це дивіться в проекті «Бізнес-план».

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile