Технології / Штучний інтелект

Японський готель «звільнив» понад 100 роботів-працівників: не справлялися з обов’язками

The Verge
Технології/Штучний інтелект/Японський готель «звільнив» понад 100 роботів-працівників: не справлялися з обов’язками
Зберегти
Вигляд
lead
Готель Henn-na Strange в Японії, який у 2015 році взяв на роботу 243 роботи, «звільнив» понад 100 з них, бо вони не справлялися зі своїми обов’язками.

В адміністрації готелю розповіли, що «звільнені» роботи вже застарілі, тому вони не можуть виконувати свою роботу. На їхнє місце готель найняв людей.

Зокрема готель змінив робота — головного консьєржа, який не міг відповісти на запитання відвідувачів щодо найближчих рейсів та місцевих пам’яток. Також своє місце втратили два роботи-динозаври, які займалися реєстрацією клієнтів: вони не могли самостійно копіювати паспорти постояльців, тому їм допомагали люди.

Роботи, які доставляли багаж, мали змоги обслуговувати лише 24 номери зі 100 та не працювали в сніг і дощ, тому їх також списали.

У підсумку адміністрація вирішила, що простіше замінити цих роботів на людей, бо нові коштуватимуть занадто багато. Водночас у готелі зазначили, що не відмовляються від концепції автоматизованого готелю.

Як повідомлялося, у США розробили «розумний» візок для покупок, який дозволяє уникати кас і черг.

Більше про:
# роботи
# Японія
Пов`язані новини