За пів року український контент на Netflix дивилися протягом 4 млн годин
На стримінговій платформі Netflix протягом першого півріччя 2023 року користувачі з усього світу дивились українські фільми та серіали близько 4 мільйонів годин.
Про це повідомила найбільша у Східній Європі група компаній у сфері кіно- і телепродакшну FILM.UA Group із посиланням на звіт стримінгового сервісу.
«Загалом Netflix назвав 18 214 найуспішніших міжнародних тайтлів, і українські проєкти посіли серед них достойне місце», — кажуть у FILM.UA Group.
Зокрема, серед українських продуктів є:
- комедійний політичний серіал «Слуга народу»;
- воєнно-драматичний серіал «Я — Надія»;
- драматичний серіал-епопея «І будуть люди»;
- трагікомічний серіал «Спіймати Кайдаша»;
- комедійна мелодрама «Свінгери»;
- комедійна кінотрилогія «Скажене весілля»;
- стрічка «Люксембург, Люксембург»;
- мелодраматичний серіал «Новенька»;
- документальний фільм «Зима у вогні»;
- детективний фільм за мотивами графічного роману Ігоря Баранька «Максим Оса: золото Песиголовця»;
- комедійна драма «Я працюю на цвинтарі».
«Тішимося результатами, вітаємо колег й продовжуємо усі разом надалі працювати над зростанням популярності українського кіно та серіалів», — наголосили в компанії.
- Поділитися: