За пів року український контент на Netflix дивилися протягом 4 млн годин

На стримінговій платформі Netflix протягом першого півріччя 2023 року користувачі з усього світу дивились українські фільми та серіали близько 4 мільйонів годин.

Про це повідомила найбільша у Східній Європі група компаній у сфері кіно- і телепродакшну FILM.UA Group із посиланням на звіт стримінгового сервісу.

«Загалом Netflix назвав 18 214 найуспішніших міжнародних тайтлів, і українські проєкти посіли серед них достойне місце», — кажуть у FILM.UA Group.

Зокрема, серед українських продуктів є:

  • комедійний політичний серіал «Слуга народу»;
  • воєнно-драматичний серіал «Я — Надія»;
  • драматичний серіал-епопея «І будуть люди»;
  • трагікомічний серіал «Спіймати Кайдаша»;
  • комедійна мелодрама «Свінгери»;
  • комедійна кінотрилогія «Скажене весілля»;
  • стрічка «Люксембург, Люксембург»;
  • мелодраматичний серіал «Новенька»;
  • документальний фільм «Зима у вогні»;
  • детективний фільм за мотивами графічного роману Ігоря Баранька «Максим Оса: золото Песиголовця»;
  • комедійна драма «Я працюю на цвинтарі».

«Тішимося результатами, вітаємо колег й продовжуємо усі разом надалі працювати над зростанням популярності українського кіно та серіалів», — наголосили в компанії.