Світ

Журналісти Newsweek почали розслідування стосовно своїх власників: головреда і репортерку звільнили

7 лютого, 2018 15:30
Світ/Журналісти Newsweek почали розслідування стосовно своїх власників: головреда і репортерку звільнили
Зберегти
Вигляд
lead
Журналістів американського щотижневика Newsweek звільнили з роботи через розслідування стосовно власного керівництва.

Журналістів американського щотижневика Newsweek звільнили з роботи через розслідування стосовно власного керівництва. 

Як повідомила Meduza, cправа стосується кредитів на покупку серверів на понад два мільйони доларів, а також закупки трафіку на нелегальних сервісах.

Головного редактора щотижневика Боба Ро, журналістку Селесту Кац та ще кількох репортерів звільнили 5 лютого. 

Раніше, у середині січня 2018 року в офіс журналу Newsweek на Манхеттені прийшли співробітники прокуратури з обшуками: їх цікавили сервери компанії. Тоді у виданні заявили — перевірка не стосується матеріалів, які публікує журнал.

Згодом на Newsweek повідомили, що у податкової є претензії до власників видання на щонайменше 2 мільйони доларів. Виявилося, що розслідування ведуть понад півроку і стосується воно кредитів, які власники взяли на покупку серверів.

У редакції вирішили провести власне розслідування. Тоді за справу узялися Селеста Кац та ще кілька репортерів. 

З 2013 року Newsweek належить до медіахолдингу IBT Group (видавництво International Business Times). Минулого року ця компанія змінила назву на Newsweek Media Group. Через кризу друкованої преси новий власник зосередив увагу на онлайн-видавництві та оптимізував штат за рахунок нових малодосвідчених журналістів. На сайті почали з’являтися недостатньо якісні матеріали, а колективу затримували зарплату.

1 лютого 2018 року компанія Buzzfeed спільно з проектом Social Puncher опублікувала розслідування про те, якими саме методами Newsweek Media Group останнім часом заробляє гроші. Згідно з матеріалами розслідування, і International Business Times, і Newsweek купували трафік, зокрема, на нелегальних сервісах: значна його частина припадала на ботів, а не на живих читачів.

Штучно створену відвідуваність конвертували у рекламні контракти. Зокрема, медіа-холдинг продавав рекламні місця державним агентствам (йдеться про рекламу проектів з підвищення фінансової грамотності в США) і заробив на цьому кілька мільйонів доларів. Агентство, яке розміщувало рекламу, оголосило про початок перевірки контрактів з Newsweek Media Group.

Після публікації матеріалів розслідування зі складу медіахолдингу вийшли його співвласники Етьен Узак і фінансовий директор Меріон Кім.

/Марина Балан

Пов`язані новини