ЗМІ виявили, що TikTok тестує платну підписку на додаток. Що вона передбачає?

Китайський застосунок TikTok проводить тестування платної підписки на місяць, яка дозволить користуватися платформою з обміну відео без реклами.

Про це пишуть ЗМІ, зокрема BBC та TechCrunch.

Там зазначають, що TikTok тестує послугу на англомовному ринку за межами США. Але в компанії відмовилися коментувати для BBC, де саме.

Вартість підписки під час тестування — 4,99 долара (приблизно 190 грн) на місяць. Вебсайт новин TechCrunch пише, що тестування проводять серед невеликої кількості користувачів, і ще немає впевненості, що ця функція згодом зʼявиться в усьому світі.

Зазначимо, що зараз TikTok показує персоналізовану рекламу для всіх користувачів, старших 18 років. Дослідницька компанія Insider Intelligence оцінювала, що у 2022 році TikTok заробив 9,98 мільярда доларів доходу від реклами.

А як в інших соцмереж?

YouTube та Х (донедавна — Twitter) є одними з платформ, які вже пропонують менше реклами або взагалі її відсутність за щомісячну плату.

За даними Wall Street Journal, у Meta, яка володіє Facebook і Instagram, прагнуть стягувати плату з користувачів у Європі, які відмовляються від персоналізованої реклами, на своїх платформах.