Знижки до «чорної п’ятниці» в Україні є одними з найбільших у світі — дослідження
Розмір знижок в Україні до «чорної п’ятниці» є одним з найвищих у світі, поступаючись лише знижкам, які надають у цей день торговельні мережі у США. Про це свідчать дані дослідження Black—Friday.Global.
Так, за даними дослідження, середній розмір знижок в Україні складає 66%, а розмір економії на покупці — 5775 гривень. У середньому у світі магазини в «чорну п’ятницю» роблять знижки на близько 55%. Найбільші знижки роблять у США — до 68%, в Канаді середній розмір знижки складає 66%, в Росії — 58%, а в Німеччині — 54%.

Зазначається, що в цей день обсяги продажів в Україні зростають у 13 разів. Водночас, в середньому у світі продажі зростають на 624%. Найбільше виторг зростає у Пакистані — на 11525% або у 12,5 раза. Також суттєво зростає кількість продажів в Угорщині — на 9750%, у Білорусі — на 2279%.
При цьому, українці готові витратити у «чорну п’ятницю» близько 2975 гривень, в той час як в США ця сума складає 515 доларів.

Найбільшим попитом серед покупців користується одяг, електроніка та взуття. Трохи менше зі знижками купують косметику, побутову техніку та товари для дітей.

Водночас, за даними YouControl, за знижками в «чорну п’ятницю» інколи може приховуватись шахрайство. Так, товари, що продаються у цей день з великими знижками, часто дорожчають спеціально напередодні «чорної п’ятниці».
«Аби не потрапити в таку пастку, потрібно завчасно планувати шопінг в «чорну п’ятницю». По-перше, визначитися з предметом покупки і певний час слідкувати за його вартістю. Також в день розпродажу можна порівняти ціни на прайс-агрегаторах, де, до речі, часто є історія зміни вартості товарів», — повідомляють у YouControl.
Там також зазначають, що досить часто шахраї використовують «цінову ейфорію» для того, аби змусити покупців завантажити шкідливе програмне забезпечення, яке може зламати мобільний пристрій та надати зловмисникам доступ до банківських рахунків.
«Або ж шахраї створюють окремі сайти під виглядом інтернет-магазинів, особливо під час шопінгового ажіотажу, де через реєстраціюзбирають ваші дані та з їхньою допомогою крадуть гроші з рахунків», — йдеться у повідомленні.
Дослідження засноване на даних електронної платформи знижок Picodi.com та опитуванні 12 тисяч людей з 55 країн світу.
- Поділитися: