Промо

Нові товари для дому «Миланка» у NOVUS: як їхній продаж фінансує благодійні проєкти

Нові товари для дому «Миланка» у NOVUS: як їхній продаж фінансує благодійні проєкти

Як продовжувати збирати гроші на благодійність? Один з поширених способів в Україні — донати, але залучати підтримку й закривати збори стає дедалі складніше.

З цим питанням зіштовхнулася і благодійна організація «Центр волонтерства та захисту» (ЦВЗ), яка з початку повномасштабного вторгнення надає гуманітарну допомогу цивільному населенню. Для фінансування своїх проєктів вони знайшли інше рішення — створити власне виробництво, 100% прибутку з якого віддавати на благодійні проєкти. 

З 2023 року ЦВЗ виробляють товари для дому під брендом «Миланка», які продаються у різних роздрібних магазинах, а з червня — у мережі супермаркетів NOVUS.

Як долучатися до благодійних ініціатив у зручних форматах донатів — у матеріалі.

«Миланка»: ми — ланка єдності та допомоги

У кожного збору донатів є злети й падіння, коли все може зависнути на одній точці. Проте саме цей спад надходжень коштів стимулював волонтерів ЦВЗ створити проєкт, що обіцяв стале надходження грошей для гуманітарної допомоги — через прибуток. 

Найактуальнішим товаром для продажу стали товари для дому: серветки, туалетний папір, паперові рушники, фольга та рукави для запікання. Кожна людина має змогу придбати ту продукцію, яка їй потрібна, і водночас передати на потреби фонду не частину суми, а всю вартість того чи іншого товару. 

Тож ЦВЗ запустив власне виробництво з метою використати весь прибуток для фінансування гуманітарних проєктів в Україні.

надано hromadske

Ця ідея і стала натхненням для назви проєкту — «Миланка», де кожна родина та оселя є ланкою суспільства. І ми – ланка, ланка єдності та допомоги. 

Наразі більшість коштів у рамках проєкту «Миланка» виділяють на допомогу немовлятам та їхнім матерям, які проживають на прифронтових територіях. Чимало з них втратили свої домівки або ж залишились без засобів для існування. І це саме та ланка суспільства, яка зараз потребує допомоги, щоб забезпечити себе засобами першої потреби. 

Реалізувати цей проєкт вдалось завдяки підтримці бізнесу, який почав продавати продукцію на полицях своїх магазинів. Зокрема, таким партнером проєкту стала мережа супермаркетів NOVUS.

«Купуючи продукцію “Миланка”, від паперових рушників до рукавів для запікання, ви допомагаєте новонародженим українцям та їхнім матерям, які проживають на прифронтових територіях. 100% заробітку від продажів спрямовуються на благодійність. Купуйте з серцем — вибирайте “Миланка”», — Кристина Івченко, керівниця PR мережі NOVUS.

надано hromadske

Як проєкт «Миланка» збирає гроші — і як долучитися

Підтримати породіль на прифронтових територіях та їхніх дітей можна  придбавши товари для дому у зручному магазині. 

Зокрема, придбати продукцію «Миланка» можна в магазинах NOVUS за адресами:

  • м. Київ, проспект Броварський, 17;
  • м. Київ, вулиця Здолбунівська, буд. 7г;
  • м. Київ, вулиця Ватутіна, 2Т;
  • м. Київ, вулиця Здолбунівська, буд. 7г;
  • м. Київ, проспект Правди, 47;
  • м. Бориспіль, вулиця Київський Шлях, 2/6;
  • м. Вишневе. вул.Святошинська, 28а.

У майбутньому NOVUS планує розширювати асортимент іншими товарами для побуту, як-от вологими серветками, фольгою та іншою продукцією.

Розпізнати ТМ «Миланка» можна через фасад пакувань з написом «100% заробітку на благодійність». На логотипі — люди, які взялись за руки, що символізує єдність українців. Також на упаковці є QR-код, за яким можна перейти на сайт ТМ «Миланка» та дізнатись історію та ціль благодійної ініціативи. 

У NOVUS зазначають, що для них важливо долучатися до благодійних ініціатив, спрямованих на підтримку сімей з дітьми, тож компанія реалізовує декілька подібних проєктів. Один з них, «Велике маленьке серце», спрямований на підтримку дітей з вродженими вадами серця, які проходять лікування в інституті серцево-судинної хірургії ім. Амосова.

Водночас благодійний фонд Food for Ukraine, заснований бенефіціаром мережі NOVUS Раймондасом Туменасом, вже понад два роки підтримує сім’ї з дітьми якісними продуктами харчування. За цей час було передано продуктів на понад 90 мільйонів гривень.

Робити добрі справи — легко. У NOVUS закликають долучатись до благодійних ініціатив під час буденного шопінгу, стверджуючи, що саме в єдності наша сила.

надано hromadske

Партнерський матеріал опубліковано на правах реклами.