Премія «Вчасно.Кращі Незламні» визначила компанії-переможців за цифровізацію бізнесу

12 провідних українських компаній стали переможцями премії «Вчасно.Кращі Незламні» за досягнення у сфері автоматизації.
Лауреатами премії стали: ДТЕК Мережі, «Розетка», «МЕТІНВЕСТ», FOZZY, lifecell, «Аврора», Imperia Holding, «Рост», мережа книгарень «Є», KUEHNE+NAGEL, «Юрія-Фарм» та «Криворізький залізорудний комбінат».
На благодійній конференції 21 червня сервіс цифрових рішень для бізнесу «Вчасно» разом з гуманітарним фондом Сергія Притули зібрали понад 127 тисяч гривень на розмінування Харківщини. Збір на суму 300 тисяч грн ще триває.
Премія «Вчасно.Кращі» — це відзнака для бізнесів, які попри всі труднощі активно впроваджують цифрові сервіси та стають прикладом для всього ринку. За результатами роботи у 2023 році були відібрані та презентовані показові кейси провідних українських компаній. А спеціалізоване журі із 300 кейсів обрало 12 найуспішніших.

«Війна стала перевіркою бізнесу на стійкість. І показала, що цифровізація дійсно робить компанії незламними. Під час агресії рф економіка змогла ефективно функціонувати, зокрема, завдяки відсутності привʼязки працівників до локації та можливості підписувати документи не лише в офісі. Впровадження цифрових сервісів також сприяє швидкості закриття угод, оперативності ухвалення рішень, усуненню проблем та затримок в логістиці, економії коштів та часу, надійності збереження даних», — наголосив Антон Скоков, керівник сервісу цифрових рішень для бізнесу «Вчасно».
Менеджерка з розвитку HR проєктів групи компаній «Юрія-Фарм» Анастасія Обертюх розповіла, що найбільшою перевагою диджиталізації вважає безпеку документів.
«Серед плюсів цифрових сервісів — швидкий пошук при перевірках, зручність і комфорт у використанні, відсутність витрат на пересилку та ризиків втрати документів. Час на обробку однієї відпустки скоротився на 75%, час роботи з документами СEO — на 95%, час відділу кадрів — на 80%», — сказала Анастасія Обертюх.

Не менш важливими факторами, що спонукали до автоматизації бізнесу, стали вимоги ринку та економія коштів.
«В умовах ринку виникла необхідність оптимізації бізнес-процесів, зокрема, переходу від традиційних РРО до ПРРО. Це дозволило підвищити ефективність роботи, зменшити витрати, відповідати новим тенденціям у світі бізнес-технологій. За рік загальна цифра економії у нашій мережі складає 3 мільйони 300 тисяч прямих витрат» — зауважив директор департаменту правового забезпечення та бухгалтерського обліку мережі торговельних центрів «РОСТ» Олег Чубаренко.
hromadske — інформаційний партнер заходу.
- Поділитися: