«Укрзалізниця» перерахувала «електрички незламності», де можна підзарядити техніку

У низці електричок пасажири мають можливість зарядити свої портативні гаджети або просто під час руху увімкнути собі USB-вентилятори.
Про це повідомили в «Укрзалізниці».
У компанії назвали це «електричками незламності». Як зазначається, після модернізації USB та Typ-C портами обладнані електрички:
- Краматорськ — Лозова;
- Васильків — Київ (ЕПЛ9Т та ЕР9М);
- Святошин — Клавдієво, Тетерів;
- Фастів — Чернігів (ЕД-9М);
- Роток — Київ;
- Коростень — Вінниця;
- Полтава — Гребінка;
- Полтава — Кременчук (ЕР9М та ЕПЛ9Т);
- кільцем Дніпро Сіті Експрес курсує три склади ЕПЛ2Т;
- Одеса — Подільськ (ЕР9Є);
- Львів — Ужгород;
- Львів — Мукачево (курсують моделі поїздів ЕР2 та ЕПЛ2Т);
- Рівне — Львів.
Яка ситуація з електропостачанням?
Станом на 18 липня, у Центральному, Північному і Дніпровському регіонах України цілий день застосовували чотири черги відключення світла. Тобто у жителів цих регіонів світла не було понад 12 годин. В інших областях обмеження діяли у три черги (окрім пікового періоду з 16:00 до 22:00).
Окрім того, через грозу та шквальний вітер без енергоживлення повністю та частково 374 населені пункти у Київській, Волинській, Закарпатській, Житомирській, Сумській, Чернігівській областях.
Через бойові дії є знеструмлення у Донецькій, Харківській, Херсонській областях. А з технічних причин, зокрема через вплив спеки на обладнання, знеструмлювалися споживачі в Дніпропетровській, Кіровоградській, Одеській областях.
В «Укренерго» наголошують: значний дефіцит енергії — результат 8 російських масованих атак на об’єкти енергетики України. Внаслідок цього втрачено 9 ГВт виробничої потужності українських електростанцій — така потужність дорівнює споживанню влітку в пікові години у Нідерландах, Фінляндії або разом Словаччини та країн Балтії.
Для зменшення обсягу дефіциту «Укренерго» залучало аварійне постачання з енергосистеми Польщі. Експорт електроенергії не відбувається і не передбачається, зазначає «Укренерго».
- Поділитися: