Партнерський матеріал

Прощавайте, паролі: як Click to Pay з Mastercard змінює підхід до онлайн-покупок

Прощавайте, паролі: як Click to Pay з Mastercard змінює підхід до онлайн-покупок
hromadske

Можливість порівнювати ціни, вибирати товари одночасно в десятках магазинів і купувати будь-коли та з будь-якого місця — це те, чим онлайн-шопінг приваблює мільйони людей. Однак іноді на етапі оплати покупці стикаються з незручностями: замість того, аби швидко завершити покупку, вони змушені вручну вводити реквізити картки, що уповільнює процес і часом змушує відмовитися від покупки взагалі. 

Технологія Click to Pay від Mastercard обіцяє назавжди розв'язати цю проблему, пропонуючи зручний і безпечний спосіб оплати в інтернеті. Розповідаємо, як це працює.

Чим нас приваблює онлайн-шопінг

Ринок електронної комерції невпинно розвивається, змінюючи купівельні звички споживачів у всьому світі. Згідно з прогнозами, до 2027 року 23% усіх роздрібних продажів відбуватимуться онлайн, а обсяг ринку цифрової комерції перевищить $8,5 трлн до 2026 року. Але що ж приваблює людей у покупках в інтернеті?

Опитування Mastercard серед 6600 споживачів з різних країн виявило головні переваги онлайн-шопінгу. Більш ніж половина опитаних цінують можливість купувати будь-де й будь-коли (57%) та легкість порівняння цін, аби знайти найвигіднішу пропозицію (55%). Швидкість пошуку потрібних товарів також входить до ключових переваг і важлива для 52% опитаних. 

Майже половина (48%) відзначають загальну зручність онлайн-шопінгу, а 47% опитаних приваблює ширший асортимент, якщо порівняти з офлайн-магазинами.

Українці також стають все більш активними в онлайн-шопінгу. Так, згідно з дослідженням Mastercard, 9 із 10 опитаних українців купували онлайн упродовж минулого року, причому кожен четвертий — щонайменше раз на тиждень. Це лише підтверджує, що люди цінують зручність цифрової комерції.

Mastercard

Для бізнесу інтернет-продажі також відкривають нові горизонти. Сучасні технології дають змогу швидше масштабуватися та знаходити клієнтів. Диджиталізація однаково важлива і для великих компаній, і для малих підприємців. Та попри безліч переваг, шопінг онлайн поки що не позбавлений певних незручностей. Часто вони виникають якраз на етапі оплати. Але про це — далі.

Чому покупці «залишають кошики»

Хоча онлайн-шопінг і став частиною нашого життя, процес оплати часом досі викликає роздратування. Уявіть: ви знайшли потрібний товар, додали його в кошик і вже готові оплатити свою покупку, але на сайті нема можливості оплати за допомогою цифрових гаманців, і треба вводити реквізити вручну, а ваша картка десь в іншій кімнаті. Інший приклад: ви намагаєтеся швидко сплатити за комуналку зі смартфона, копіюєте дані картки у банківському застосунку, але вам постійно доводиться перемикатися між вкладками, аби ввести 16 цифр номера картки, термін дії, CVC2-код, а після цього — підтвердити оплату.

Глобальні дослідження підтверджують масштаб проблеми. 83% покупців не завершують покупку під час онлайн-шопінгу. Майже половина (49%) роблять це через незручність у процесі оплати — наприклад, коли немає картки під рукою або складно згадати її дані. 40% покупців дратує необхідність створювати акаунти на сайтах і вводити багато особистої інформації, а 25% просто не мають часу на тривалий процес оформлення покупки.

Очевидно, що запит на максимально прості й безпечні онлайн-платежі є. І він зростає щодня. Та чи існує спосіб позбутися всіх цих незручностей?

Click to Pay: просто натисни й оплати

Компанія Mastercard знайшла розв'язання цієї проблеми й запустила глобальну технологію Click to Pay — розумний спосіб онлайн-оплати, який позбавляє користувачів головних проблем із платежами в інтернеті, дозволяючи здійснювати розрахунки онлайн зручно та безпечно. В Україні ви можете скористатися сервісом на сайті для оплати комунальних послуг «Комуналка». Незабаром сервіс стане доступний і на інших онлайн-сервісах та в інтернет-магазинах.

Ви один раз реєструєте свою картку Mastercard у Click to Pay — і більше вам не потрібно вводити її дані під час покупок.

Почати користуватися сервісом легко:

  1. Зареєструйтеся у сервісі Click to Pay, вкажіть email і номер телефону.
  2. Додайте картку. 
  3. Підтвердьте реєстрацію через код у повідомленні. 

На цьому все — ви готові до швидких, зручних і безпечних покупок в інтернеті.

Безпека — один з пріоритетів Click to Pay. Сервіс використовує технології шифрування й токенізацію, тому ваші платіжні дані не передають продавцю. Замість них використовують унікальний зашифрований код (токен). 

Click to Pay використовує технології шифрування й токенізацію, тому ваші платіжні дані не передають продавцюMastercard

Click to Pay має й інші переваги. Ви можете додати кілька карток і обирати необхідну під час оплати. Якщо ви перевипустили картку — дані автоматично оновляться. Сервіс працює на всіх пристроях — на телефоні, планшеті чи комп'ютері.

Click to Pay — це зручний цифровий гаманець для безпечних онлайн-оплат, що вбудований безпосередньо на сайтах магазинів.

Приємний бонус: комуналка без комісії

Щоб познайомити українців з перевагами Click to Pay, компанія Mastercard запустила спеціальну акцію разом із сервісом «Комуналка». До кінця грудня 2024 року ви можете сплачувати комунальні послуги без комісії, якщо використовуєте для оплати картку Mastercard через Click to Pay.

Акція працює для всіх комунальних платежів на сайті komunalka.ua. Ви не сплачуватимете комісію за платежі до 4999 гривень. Достатньо зареєструвати свою картку Mastercard у Click to Pay та оплачувати рахунки через цей сервіс.

Щоб узяти участь в акції, треба:

  1. Перейти на сайт komunalka.ua.
  2. Обрати послугу для оплати на сайті «Комуналка».
  3. Зареєструвавши свою картку від Mastercard у Click to Pay, використовувати її кожного разу при оплаті.

Приєднуйтеся до Click to Pay просто зараз, щоб отримати приємний шопінг без обмежень і труднощів з оплатою


Партнерський матеріал опублікований на правах реклами. Над проєктом працювали: журналістка Вероніка Пономаренко, дизайнерка Мирослава Мохнацька, креативна продюсерка Анна Соха.