Промо

Як «Львівські дріжджі» та інклюзивне кафе разом перетворили валентинки на соціальну ініціативу

Як «Львівські дріжджі» та інклюзивне кафе разом перетворили валентинки на соціальну ініціативу

Що може бути душевнішим, ніж почуття, які можна не лише побачити, а й відчути на смак? Саме така ідея надихнула на ініціативу, де любов буквально випечена з найкращих інгредієнтів, наповнена теплом людських рук і щирими намірами.

У лютому «Львівські дріжджі» й інклюзивне Sunshine Café об’єднали зусилля, щоб кожен, хто бажав незвично проявити свої почуття, зміг сказати «Я тебе синабончик». Ця співпраця вдало поєднала все, що потрібно для справжнього свята кохання: смачну випічку, соціальну відповідальність і щирість, завдяки чому довела, що емоції можна показати по-різному.

Історії, які починаються з любові

Коли команда «Львівських дріжджів» замислилася над особливим проєктом до Дня закоханих, вони шукали партнера, який поділяв би їхні цінності автентичності й сердечності. Саме так народилась ідея співпраці із Sunshine Café — першим інклюзивним кафе Києва, де працюють люди з інтелектуальними порушеннями та синдромом Дауна.

«Це особливі відчуття — реалізовувати соціальні ініціативи від імені бренду й команди, яка поділяє філософію відповідальності й підтримки. Клієнтам важливо розуміти, чи бізнес робить світ кращим», — розповідає Андрій Гапук, керівник відділу маркетингу Enzym Group, до якої входить бренд «Львівські дріжджі».

Формат «їстівних валентинок» став ідеальним рішенням для обох партнерів. Спочатку «Львівські дріжджі» запропонували пекти круасани — популярний вид випічки, який асоціюється з романтичною любов’ю. Але врешті-решт зійшлися на м’яких синабонах у формі серця, які були б смачними й водночас зрозумілими та простими в приготуванні для працівників закладу.

Обидва бренди об’єднав не лише проєкт, а прагнення робити світ кращим через свою діяльність. «Львівські дріжджі» мають багаторічну історію збереження й відтворення автентичних українських рецептів. Зі своїм гаслом «Випікай любов» вони закликають і допомагають показувати почуття через випічку, підтримувати ментальний стан, шукати стабільності й спокою у творчій роботі з тістом. Партнерство із Sunshine Café та його соціальною місією доводить: успішний бізнес і соціальна відповідальність можуть іти пліч-о-пліч.

«Цією співпрацею ми прагнули привернути увагу до інклюзивного бізнесу та показати, що його продукція нічим не поступається іншим, а часто навіть перевершує їх, адже створена з особливою любов’ю», — зазначає бренд-менеджерка «Львівських дріжджів» Ірина Паньків.

Як перше соціальне кафе Києва змінює світ

Sunshine Café — це значно більше, ніж просто кафе. Це соціальне підприємство, яке надає можливість працевлаштуватися людям із інтелектуальними порушеннями. Кафе допомагає працівникам інтегруватися в суспільство й реалізувати себе в професії.

Випікання синабонів — не перша соціальна ініціатива з моменту відкриття першого Sunshine Café у вересні 2022 року. Серед них було й поширення безоплатної випічки серед маломобільних груп населення або передавання частини виробів ЗСУ.

Спільна робота, що створює свято

«Було дуже приємно готувати ці “їстівні валентинки”. Атмосфера на кухні була справді святковою — всі старалися, вкладали душу в кожен рулетик. Хотілося, щоб кожен, хто скуштує наші синабони, відчув цю теплоту й любов», — ділиться один із працівників Sunshine Café.

Власниця кафе Аліна Живаго каже, що в соціального бізнесу нині багато викликів, зокрема брак фінансування, відсутність державної підтримки, необізнаність суспільства про соціальні бізнеси. До викликів належить і складність у залученні нових клієнтів, адже люди ще не звикли до важливості підтримки інклюзивних бізнесів.

Кошти, зароблені спільною акцією, допоможуть кафе розвиватися й показувати своїм прикладом, що інклюзивний бізнес потрібен суспільству.

У планах — трансформувати Sunshine Café в пекарню, яка зможе створити ще більше робочих місць і залучить нових клієнтів. Крім того, триває розширення асортименту випічки, якої не знайдеш у звичайних супермаркетах. Однією з таких позицій стане синабон від «Львівських дріжджів», який вирішили залишити в меню.

«Львівські дріжджі» планують продовжувати соціальні ініціативи: це не тільки долає стигми в суспільстві та сприяє зростанню малого бізнесу, а й створює нову бізнес-культуру. У ній успіх вимірюється не лише фінансовими показниками, а й позитивним впливом на свідомість людей. 

«Упевнено можу сказати, що це не останній соціальний проєкт “Львівських дріжджів”. Адже компанія та бренд рік у рік знаходять однодумців і реалізовують ініціативи, які допомагають об’єднувати людей з усієї України для випікання любові», — додає керівник відділу маркетингу Enzym Group Андрій Гапук.


Матеріал опубліковано на правах реклами.