Як «Львівські дріжджі» та інклюзивне кафе разом перетворили валентинки на соціальну ініціативу

Що може бути душевнішим, ніж почуття, які можна не лише побачити, а й відчути на смак? Саме така ідея надихнула на ініціативу, де любов буквально випечена з найкращих інгредієнтів, наповнена теплом людських рук і щирими намірами.
У лютому «Львівські дріжджі» й інклюзивне Sunshine Café об’єднали зусилля, щоб кожен, хто бажав незвично проявити свої почуття, зміг сказати «Я тебе синабончик». Ця співпраця вдало поєднала все, що потрібно для справжнього свята кохання: смачну випічку, соціальну відповідальність і щирість, завдяки чому довела, що емоції можна показати по-різному.
Історії, які починаються з любові
Коли команда «Львівських дріжджів» замислилася над особливим проєктом до Дня закоханих, вони шукали партнера, який поділяв би їхні цінності автентичності й сердечності. Саме так народилась ідея співпраці із Sunshine Café — першим інклюзивним кафе Києва, де працюють люди з інтелектуальними порушеннями та синдромом Дауна.
«Це особливі відчуття — реалізовувати соціальні ініціативи від імені бренду й команди, яка поділяє філософію відповідальності й підтримки. Клієнтам важливо розуміти, чи бізнес робить світ кращим», — розповідає Андрій Гапук, керівник відділу маркетингу Enzym Group, до якої входить бренд «Львівські дріжджі».
Формат «їстівних валентинок» став ідеальним рішенням для обох партнерів. Спочатку «Львівські дріжджі» запропонували пекти круасани — популярний вид випічки, який асоціюється з романтичною любов’ю. Але врешті-решт зійшлися на м’яких синабонах у формі серця, які були б смачними й водночас зрозумілими та простими в приготуванні для працівників закладу.
Обидва бренди об’єднав не лише проєкт, а прагнення робити світ кращим через свою діяльність. «Львівські дріжджі» мають багаторічну історію збереження й відтворення автентичних українських рецептів. Зі своїм гаслом «Випікай любов» вони закликають і допомагають показувати почуття через випічку, підтримувати ментальний стан, шукати стабільності й спокою у творчій роботі з тістом. Партнерство із Sunshine Café та його соціальною місією доводить: успішний бізнес і соціальна відповідальність можуть іти пліч-о-пліч.
«Цією співпрацею ми прагнули привернути увагу до інклюзивного бізнесу та показати, що його продукція нічим не поступається іншим, а часто навіть перевершує їх, адже створена з особливою любов’ю», — зазначає бренд-менеджерка «Львівських дріжджів» Ірина Паньків.
Як перше соціальне кафе Києва змінює світ
Sunshine Café — це значно більше, ніж просто кафе. Це соціальне підприємство, яке надає можливість працевлаштуватися людям із інтелектуальними порушеннями. Кафе допомагає працівникам інтегруватися в суспільство й реалізувати себе в професії.
Випікання синабонів — не перша соціальна ініціатива з моменту відкриття першого Sunshine Café у вересні 2022 року. Серед них було й поширення безоплатної випічки серед маломобільних груп населення або передавання частини виробів ЗСУ.
Спільна робота, що створює свято
«Було дуже приємно готувати ці “їстівні валентинки”. Атмосфера на кухні була справді святковою — всі старалися, вкладали душу в кожен рулетик. Хотілося, щоб кожен, хто скуштує наші синабони, відчув цю теплоту й любов», — ділиться один із працівників Sunshine Café.
Власниця кафе Аліна Живаго каже, що в соціального бізнесу нині багато викликів, зокрема брак фінансування, відсутність державної підтримки, необізнаність суспільства про соціальні бізнеси. До викликів належить і складність у залученні нових клієнтів, адже люди ще не звикли до важливості підтримки інклюзивних бізнесів.
Кошти, зароблені спільною акцією, допоможуть кафе розвиватися й показувати своїм прикладом, що інклюзивний бізнес потрібен суспільству.
У планах — трансформувати Sunshine Café в пекарню, яка зможе створити ще більше робочих місць і залучить нових клієнтів. Крім того, триває розширення асортименту випічки, якої не знайдеш у звичайних супермаркетах. Однією з таких позицій стане синабон від «Львівських дріжджів», який вирішили залишити в меню.
«Львівські дріжджі» планують продовжувати соціальні ініціативи: це не тільки долає стигми в суспільстві та сприяє зростанню малого бізнесу, а й створює нову бізнес-культуру. У ній успіх вимірюється не лише фінансовими показниками, а й позитивним впливом на свідомість людей.
«Упевнено можу сказати, що це не останній соціальний проєкт “Львівських дріжджів”. Адже компанія та бренд рік у рік знаходять однодумців і реалізовують ініціативи, які допомагають об’єднувати людей з усієї України для випікання любові», — додає керівник відділу маркетингу Enzym Group Андрій Гапук.
Матеріал опубліковано на правах реклами.
- Поділитися: