«Незручності скомпенсуємо приємностями»: УЗ на тлі кібератаки запровадила бонуси для пасажирів

«Укрзалізниця» запровадила компенсаційні пропозиції для пасажирів, які придбали паперові квитки на рейси під час кібератаки.
Про це повідомила пресслужба УЗ.
«Ми завжди боролись, щось спростити й зекономити кожну купівлю вам при купівлі квитка, а тут таке... Тож, подумали з командою і вирішили, що незручності маємо скомпенсувати приємностями!» — наголосив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський.
Так, компанія запровадила такі бонуси:
- платні зали очікування безплатно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки;
- пасажирів із придбаними в цей же період паперовими квитками на борту пригостять безплатним чаєм від «Укрзалізниці»;
- після відновлення системи запустять ще низку «компліментів» від залізниці та партнерів.
В УЗ також розповіли, що сьогодні, 26 березня, відкриють три додаткові каси в Києві, дві у Вінниці та ще одну у Львові. Усі вони працюють без технічних перерв чи обідів.
Тим часом ІТ-фахівці «Укрзалізниці», Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда «Київстар» та інші спеціалісти продовжують цілодобову роботу, намагаючись повернути до роботи системи «Укрзалізниці».
Зазначимо, що нині через каси продаються квитки на найближчі дати — 26 та 27 березня.
УЗ рекомендує пасажирам за можливості приходити за квитками не в пікові години. Найкращий час — з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Що відомо про збій в «Укрзалізниці»?
23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працюють онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.
Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків досі лишається недоступним, тож протягом 24 березня «Укрзалізниця» продовжить роботу в офлайн-режимі.
Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України.
- Поділитися: