«Незручності скомпенсуємо приємностями»: УЗ на тлі кібератаки запровадила бонуси для пасажирів

Люди у черзі за паперовими квитками на залізничному вокзалі у Львові
Люди у черзі за паперовими квитками на залізничному вокзалі у Львові«Укрзалізниця»

«Укрзалізниця» запровадила компенсаційні пропозиції для пасажирів, які придбали паперові квитки на рейси під час кібератаки.

Про це повідомила пресслужба УЗ.

«Ми завжди боролись, щось спростити й зекономити кожну купівлю вам при купівлі квитка, а тут таке... Тож, подумали з командою і вирішили, що незручності маємо скомпенсувати приємностями!»наголосив голова правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський.

Так, компанія запровадила такі бонуси: 

  • платні зали очікування безплатно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки;
  • пасажирів із придбаними в цей же період паперовими квитками на борту пригостять безплатним чаєм від «Укрзалізниці»;
  • після відновлення системи запустять ще низку «компліментів» від залізниці та партнерів.

В УЗ також розповіли, що сьогодні, 26 березня, відкриють три додаткові каси в Києві, дві у Вінниці та ще одну у Львові. Усі вони працюють без технічних перерв чи обідів.

Тим часом ІТ-фахівці «Укрзалізниці», Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда «Київстар» та інші спеціалісти продовжують цілодобову роботу, намагаючись повернути до роботи системи «Укрзалізниці».

Зазначимо, що нині через каси продаються квитки на найближчі дати — 26 та 27 березня.

УЗ рекомендує пасажирам за можливості приходити за квитками не в пікові години. Найкращий час — з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.

Що відомо про збій в «Укрзалізниці»?

23 березня в IT-системі «Укрзалізниці» стався технічний збій, через який не працюють онлайн-сервіси: продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги.

Наступного дня компанія-перевізник повідомила, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків досі лишається недоступним, тож протягом 24 березня «Укрзалізниця» продовжить роботу в офлайн-режимі.

Для відновлення після збою фахівці «Укрзалізниці» співпрацюють із кібердепартаментом Служби безпеки України.