«Ощадбанк» відреагував на конфлікт через обслуговування ветерана поза чергою у Львові
В «Ощадбанку» відреагували на конфлікт через обслуговування ветерана поза чергою в одному з відділень у Львові. Там кажуть, що діяли відповідно до регламенту.
Про це банк заявив у коментарі hromadske.
Там наголосили, що гідне обслуговування ветеранів належить до основних пріоритетів роботи банку, а в межах інклюзивної програми «Моя безбар’єрність» установа реалізує багато проєктів, які допомагають у реабілітації ветеранів та їхній реінтеграції в мирне життя.
«Усі працівники банку пройшли курси інклюзивного обслуговування, у яких окремий розділ присвячений обслуговуванню ветеранів. Під час згаданої ситуації наші працівники діяли відповідно до чинних процедур та регламентів», — заявили в банку.
Що передувало?
5 травня в одному з відділень «Ощадбанку» у Львові виник конфлікт між жінкою й ветераном Романом Яворським через те, що військовослужбовця обслуговували поза чергою.
За словами ветерана, він прийшов до відділення банку, щоб оформити картку для виплат з інвалідності. Оскільки в залі була черга, він запитав працівницю банку, чи має право отримати послуги поза чергою, як це передбачено законом. Ветерана провели до однієї з менеджерок.
Після цього, за його словами, одна з жінок із черги почала обурюватися, чому його пропустили без черги, на що Яворський їй пояснив, що є учасником бойових дій і прийшов оформити картку з інвалідності. Далі, як пише військовий, жінка почала його принижувати, заявивши, що він обманює, бо «який ти ветеран, у тебе руки й ноги цілі».
«Працівниця банку також сказала, що все законно… А вона в обличчя мені: “Ти не ветеран, у тебе руки-ноги цілі, то який ти ветеран?”. А далі — гірше. Словесний потік образ, наче відро помиїв: і мене, і мою матір згадала, що дурепа такого сина виховала, сказала, що моє місце на Кульпарківській, і навіть те, що “мало вас там москалі били”», — написав Яворський.
- Поділитися: