Посадовцю КМДА повідомили про підозру у справі про підтоплення станцій метро: Не контролював роботу метрополітену

Правоохоронці повідомили про підозру заступнику директора Департаменту транспортної інфраструктури КМДА у справі щодо затоплення тунелю між станціями київського метро «Деміївська» та «Либідська».
Про це повідомили у Київській міській прокуратурі.
Так, правоохоронці встановили, що посадовець не контролював роботу комунального підприємства «Київський метрополітен», а також не брав участі в організації усунення наслідків затоплення тунелю метро, що згодом і призвело до тимчасового закриття станцій метро.

Фігуранту повідомили про підозру за ч. 2 ст. 367 Кримінального кодексу України — службова недбалість, що спричинила тяжкі наслідки.
За це може загрожувати ув’язнення від 2 до 5 років із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до 3 років та зі штрафом від 250 до 750 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або без такого.
Раніше підозри у службовій недбалості у цій справі отримали колишній керівник КП «Київський метрополітен», директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, начальник служби колії, тунельних споруд і будівель та головний інженер метрополітену.
Більше про підтоплення
8 грудня 2023 року рух поїздів від станції метро «Деміївська» до «Теремків» на синій гілці київського метро зупинили через розгерметизацію тунелю. У мережі з’явилися відео того, як вода пішла на колії.
На час ремонту перегінного тунелю поїзди курсували синьою гілкою лише між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська». Натомість на поверхні працювали дублювальні маршрути наземного транспорту.
У Київській міській прокуратурі зазначали, що причиною підтоплення тунелів між станціями стала неналежна експлуатація, а не неякісне будівництво, як про це заявляли в «Київському метрополітені».
Для ліквідації наслідків аварії та розроблення необхідної проєктно-технічної документації уклали угоду з комерційною структурою на понад 40 мільйонів гривень. Попередні підрахунки показували, що для відновлення пошкодженого тунелю столичної підземки необхідно більше ніж 400 мільйонів гривень.
- Поділитися: