Маск оголосив «війну» компаніям, які не хочуть купувати рекламу в X. Стверджує про незаконну змову

Ілон Маск на ярмарку стартапів Vivatech в Парижі, 16 червня 2023 року
Ілон Маск на ярмарку стартапів Vivatech в Парижі, 16 червня 2023 рокуAP Photo / Michel Euler

Компанія X (колишній Twitter) Ілона Маска подає до суду на групу великих компаній, стверджуючи, що вони незаконно змовилися, щоб бойкотувати соцмережу.

Про це заявили Ілон Маск та головна виконавча директорка X Corp Лінда Яккаріно.

Яккаріно, зокрема, посилається на звіт Комітету з правових питань Палати представників США про шкоду «Глобального альянсу за відповідальні ЗМІ» (GARM). Мовляв, їхнє розслідування знайшло докази незаконного бойкоту багатьох компаній, зокрема X, проти «неугодних» платформ з намаганням демонетизувати їх та, «по суті, обмежити певний вибір для споживачів».

Яккаріно оголосила, що X подає антимонопольний позов проти GARM, Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) і членів GARM — CVS Health, Mars, Orsted і Unilever.

«Така поведінка є плямою на великій індустрії, і її не можна допускати. Ми не ухвалили це рішення легковажно, але це прямий наслідок їхніх дій. Незаконна поведінка цих організацій та їхніх керівників коштувала X мільярдів доларів», — заявила вона.

Маск коротко зауважив: «Ми пробували мир 2 роки, тепер — війна». Він також закликав інші компанії, які систематично потрапляють під бойкот рекламодавців, подати позов до суду.

Доходи від реклами в X впали більш ніж удвічі за рік після того, як Маск купив соцмережу, оскільки рекламодавці уникали платформи. У своєму позові X стверджує, що зазначені фірми несправедливо уникали витрат на рекламу в X, дотримуючись стандартів безпеки від GARM.

Однак співзасновник GARM Роб Раковіц спростував ці заяви, стверджуючи, що бренди мають право вирішувати, куди витрачати свої гроші на рекламу.