Єврокомісія оштрафувала Meta майже на 800 мільйонів євро за рекламу у Facebook
Європейська комісія оштрафувала компанію Meta Platforms на 797,7 мільйона євро за зловживання. Meta заявила, що подасть апеляцію на це рішення.
Про це повідомляє Politico.
У ЄС заявили, що Meta помилково прив’язала Facebook Marketplace до своєї соціальної мережі Facebook і «нав’язала несправедливі умови постачальникам реклами». Компанія Мета отримала наказ припинити ці дії.
Комісар Маргрете Вестагер заявила, що дії компанії були спрямовані «на користь її власного сервісу Facebook Marketplace, надаючи в такий спосіб переваги, з якими інші постачальники послуг онлайн-реклами не могли зрівнятися».
Компанія Meta заявила, що подасть апеляцію на це рішення, але все ж буде дотримуватися його.
Конкуренти Meta скаржилися, що фірма несправедливо пов’язала свою службу онлайн-реклами Marketplace зі своєю соціальною мережею та використовувала закриті рекламні дані для оптимізації Marketplace. Комісія відкрила розслідування у червні 2021 року.
Раніше Комісія із захисту даних Ірландії (DPC) зобов’язала компанію Meta сплатити 91 мільйон євро за неналежний захист паролів користувачів.
У 2023 році ірландський регулятор наклав на компанію рекордний штраф у 1,2 мільярда євро за «продовження передачі персональних даних» користувачів із ЄС до США. Це сталося після того, як вищий суд ЄС визнав недійсною передачу даних між європейськими країнами та США через проблеми спостереження.
А у 2022 році Meta оштрафували на 265 млн євро після того, як у мережі виявили дані понад 533 мільйонів користувачів.
- Поділитися: