Через збій телефонної мережі в Австралії загинули люди: вони не змогли додзвонитися у «швидку» — BBC
Австралійський телекомунікаційний гігант Optus зазнав збою системи. Через інцидент сотні людей не могли телефонувати до служб екстреної допомоги протягом 13 годин.
Про це пише BBC.
Минулого тижня зафіксували понад 600 невдалих дзвінків до служб екстреної допомоги, переважно з Південної Австралії, Західної Австралії та Північної території. Принаймні два дзвінки до служби, здійснені з південно-західного Нового Південного Уельсу, також не вдалися.
Однак, за словами Австралійського управління зв'язку та медіа (ACMA), компанія Optus чекала 40 годин, щоб повідомити громадськість про інцидент, а також не повідомляла в регуляторні органи, доки проблему не було розв’язано, що суперечить стандартній практиці.
На пресконференції керівник Optus Стівен Ру звинуватив у збоях технічну несправність, виявлену під час оновлення мережі.
Він сказав, що перевірки соціального забезпечення, проведені після відновлення послуг, підтвердили смерть трьох людей, зокрема немовляти, хоча поліція згодом заявила, що збій мережі «навряд чи» був причиною цього випадку. Влада штату Вашингтон стверджує, що, на їхню думку, померли четверо, а не троє людей, після того як їхній дзвінок до служби підтримки не вдався.
Згодом у компанії заявили, що не знали про інцидент протягом 13 годин. Кілька клієнтів намагалися повідомити компанію про те, що її мережа не працює, але скарги не були передані на розгляд або розглянуті, «як очікувалося», сказав він.
Австралійські чиновники пообіцяли, що телекомунікаційний гігант зіткнеться зі «значними наслідками».
- Поділитися: