Розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 показали деталі створення гри в очікуванні її виходу
Розробники української комп’ютерної гри S.T.A.L.K.E.R. 2 опублікували 35-хвилинне відео «розробницького діп-дайву», розкривши деталі створення проєкту.
Відео опублікували на YouTube-каналі розробників GSC Game World.
Розробники розповіли, що більшість локацій має реальні прототипи, деякі скопіювали повністю, деякі — «прикрасили» чи переробили.
Локації зробили великими та відкритими, зокрема щоб гравці змогли перейняти відчуття «свободи» та «самотності» в альтернативній Чорнобильській зоні відчуження.
Розробники розповіли, що гравці матимуть вільний вибір у просуванні та зможуть ухвалювати власні рішення. У незалежності від виборів познайомитися зі всім контентом гри за одне проходження не вийде. Зокрема, за різними сценаріями, головний персонаж — Скіф — може опинитися «на різній стороні барикад» та «дивитися на ситуацію іншими очима».
У S.T.A.L.K.E.R. 2 працюватиме технологія симуляції життя A-Life 2.0 — люди, чудовиська та тварини взаємодіятимуть без участі гравця.
У «розробницькому діп-дайві» автори показали проходження одного з перших епізодів.
Що відомо про гру?
Перша частина S.T.A.L.K.E.R. — «Тінь Чорнобиля» — стала знаковим проєктом для українських розробників ігор. Шутер від першої особи в локаціях Чорнобильської зони відчуження компанія розробляла протягом 7 років — у 2001-2007 роках.
Продовження культової серії шутерів отримало назву «Серце Чорнобиля». Розробники обіцяють масштабний нелінійний сюжет. Передбачається, що рішення гравця впливатимуть не тільки на долю персонажів і локальні події, але й на світ загалом.
Спершу гру планували випустити 28 квітня 2022 року, але потім реліз переносили декілька разів.
Гра вийде одночасно на PC та Xbox series X/S. Із дня релізу вона буде доступна в Steam, Epic Games Store, Microsoft Store, Xbox Store та Game Pass. Багатокористувацький режим обіцяють додати незабаром після виходу й оновлення.