Adidas та Zara зобов’язалися запровадити екологічне виробництво до 2020 року

Бренди Adidas, H&M, Zara , Target і Kering, ASOS та ще 60 інших компаній зобов’язалися до 2020 року запровадити екологічне виробництво.

Бренди Adidas, H&M, Zara , Target і Kering, ASOS та ще 60 інших компаній зобов’язалися до 2020 року запровадити екологічне виробництво.

Про це повідомляє Metro.

В рамках цієї кампанії бренди повинні зосередити увагу на використанні вторинних матеріалів і повторно працювати з нерозпроданими виробами з власних колекцій.

Кожна з компаній вже представила індивідуальні цілі, серед яких — дотримання сталого розвитку та повторне використання текстилю до 2020 року.

Зокрема, Adidas планує збільшити колекцію вживаних речей, а ASOS навчить команду дизайнерів відмовлятися від будь-яких неперероблюваних матеріалів.

ДИВІТЬСЯ: Апсайклінг: дати нове життя старим речам — БІЗНЕС-ПЛАН.

Ідея циркулярної економіки полягає в тому, що після свого споживання товари повертаються в цикл виробництва і переробляються. Тобто речі та їхні матеріали використовуються знову, а не гниють на смітниках. І бізнес відіграє все більшу роль у поверненні спожитих речей та їхній переробці.

Про явище «циркулярної економіки» ми поговорили з Рональдом Хайсманом, професором фінансів Erasmus University, Erasmus School of Economics та Роттердамської Школи Менеджменту.

ЧИТАЙТЕ: Кругообіг речей: як Європа йде до зменшення відходів — інтерв'ю.