Adidas та Zara зобов’язалися запровадити екологічне виробництво до 2020 року
Бренди Adidas, H&M, Zara , Target і Kering, ASOS та ще 60 інших компаній зобов’язалися до 2020 року запровадити екологічне виробництво.
Бренди Adidas, H&M, Zara , Target і Kering, ASOS та ще 60 інших компаній зобов’язалися до 2020 року запровадити екологічне виробництво.
Про це повідомляє Metro.
В рамках цієї кампанії бренди повинні зосередити увагу на використанні вторинних матеріалів і повторно працювати з нерозпроданими виробами з власних колекцій.
Кожна з компаній вже представила індивідуальні цілі, серед яких — дотримання сталого розвитку та повторне використання текстилю до 2020 року.
Зокрема, Adidas планує збільшити колекцію вживаних речей, а ASOS навчить команду дизайнерів відмовлятися від будь-яких неперероблюваних матеріалів.
ДИВІТЬСЯ: Апсайклінг: дати нове життя старим речам — БІЗНЕС-ПЛАН.
Ідея циркулярної економіки полягає в тому, що після свого споживання товари повертаються в цикл виробництва і переробляються. Тобто речі та їхні матеріали використовуються знову, а не гниють на смітниках. І бізнес відіграє все більшу роль у поверненні спожитих речей та їхній переробці.
Про явище «циркулярної економіки» ми поговорили з Рональдом Хайсманом, професором фінансів Erasmus University, Erasmus School of Economics та Роттердамської Школи Менеджменту.
ЧИТАЙТЕ: Кругообіг речей: як Європа йде до зменшення відходів — інтерв'ю.