Американські дослідники розробили «детектор сарказму» в соцмережах. Це допоможе бізнесу краще розуміти своїх клієнтів

Дослідники Університету Центральної Флориди у США розробили систему штучного інтелекту, яка визначає сарказм у текстах із соціальних мереж.

Про це пише Neuroscience News.

Соцмережі стали основною формою спілкування як для громадян, так і для компаній, що прагнуть продавати свої товари та послуги. Розуміння та реагування на відгуки клієнтів у Twitter, Facebook тощо важливе для успіху бізнесу, але цей процес трудомісткий.

Дослідники навчили комп'ютерну модель шукати закономірності, які часто свідчать про сарказм, і поєднали це з навчанням правильного виділення конкретних слів та реплік. Точність роботи моделі перевірити на великому масиві даних.

Дослідники застосували техніку аналізу настроїв — автоматизований процес визначення емоцій користувача, що написав текст. Хоча штучний інтелект використовують для логічного аналізу даних, цей метод подібний до правильного визначення емоцій під час комунікації.

«Під час живої розмови сарказм можна легко визначити за допомогою міміки, жестів і тону оратора. Виявлення сарказму в текстовому спілкуванні — незвичне завдання, оскільки жоден із цих сигналів не є доступним», — заявила докторантка з інформатики, яка займалася розробкою системи, Рам’я Акулу.