Apple показав інтер'єр свого першого магазину на воді, який відкриють у Сінгапурі. З нього відкривається вид на бухту
Компанія Apple 10 вересня відкриє в бухті Марина—Бей у Сінгапурі свій перший магазин на воді. Він має вигляд майже прозорої сфери.
Про це йдеться у блозі Google.
Магазин зробили у вигляді сфери: він складається зі 114 шматочків скла та 10 вузьких вертикальних перегородок, які створюють «ефект нічного освітлення». Натхненні Пантеоном у Римі дизайнери розмістили у верхній частині сфери круглий отвір, що пропускає сонячне світло.
У споруді є торгова зала, а також є відеоекран для проведення лекції та зона відпочинку. Також в магазині є підводна зала засідань. Вона призначена для зустрічей підприємців, розробників і команди Apple.
У магазині працюватимуть 150 людей, які загалом зможуть спілкуватися з відвідувачами 23 мовами. Щоб потрапити на відкриття магазину, потрібно попередньо зареєструватися (такі заходи через пандемію).
А як взагалі справи у Apple?
За цей рік акції компанії зросли на понад 60%, оговтавшись від коронавірусної кризи. Третій фінансовий квартал Apple завершив із виручкою в майже 60 мільярдів доларів. Передусім — коштом посилення своїх онлайн-продажів.
Apple також уже десятий рік поспіль посідає перше місце в рейтингу 100 найдорожчих брендів від видання Forbes. У 2020 році бренд компанії видання оцінило в понад 241 мільярд доларів.
Утім Apple разом із Facebook, Google та Amazon звинувачують у порушенні правил добросовісної конкуренції. Через це антимонопольний підкомітет американського Конгресу наприкінці липня викликав керівників цих компаній на слухання.