Авіакомпанія Finnair скасувала 20% рейсів на лютий — співробітники хворіють на грип та COVID-19
Фінська авіакомпанія Finnair на лютий 2022 року скорочує свій графік перевезень через збільшення кількості хворих співробітників. Ймовірно, в останні хвилини до вильоту також можливі скасування рейсів.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Там вказують, що штам коронавірусу «Омікрон» та сезон грипу призвели до значного збільшення кількості лікарняних серед персоналу Finnair та його партнерів.
«Скасування рейсів дозволять Finnair використовувати більш гнучкий графік й адаптуватися до очікуваного зростання лікарняних у Finnair та його партнерів», — зазначили в Finnair.
В авіакомпанії уточнили, що лікарняні зараз суттєво впливають на Finnair та аеропорти у Фінляндії, а також у всьому світі. Передчасним скасуванням рейсів хочуть уникнути змін в останню мить.
«Це дасть клієнтам більше часу, щоб підготуватися до змін у розкладі рейсів і, якщо необхідно, коригувати свої плани подорожей», — повідомив комерційний директор Finnair Оле Орвер.
Які рейси скорочують?
Більшість скасованих рейсів перебувають на маршрутах, на яких Finnair виконує кілька щоденних рейсів. Тому багатьом клієнтам запропонують альтернативний рейс того ж дня. Ці напрямки включають, наприклад, рейси до Стокгольма, Осло, Копенгагена, Парижа та Риму.
Зміни також відбудуться щодо далекомагістральних рейсів: відкриття нового сервісу Finnair у Далласі відтермінують із лютого на 27 березня, а початок рейсів до Наґої та Осаки — на літній сезон 2022 року. Finnair також скоротить кількість рейсів до Сінгапура до двох разів на тиждень і до Гонконгу — до трьох.
Попри це, зміни рейсів в останню хвилину все ще можливі через листки непрацездатності або погодні проблеми, вказують у Finnair. Крім того, страйк, оголошений фінською профспілкою Pro на 17 січня, також може спричинити скасування рейсів. Мовляв, будь-який страйк має вплив на технічне обслуговування літаків Finnair.
Більше про авіакомпанію
Finnair — мережева авіакомпанія, що спеціалізується на сполученнях пасажирських і вантажних перевезень між Азією та Європою за допомогою короткого північного маршруту.
Авіакомпанія має намір скоротити свої чисті викиди на 50% до кінця 2025 року порівняно з базовим рівнем 2019 року і досягти вуглецевої нейтральності до кінця 2045 року.