Батько купив 11-річній доньці гру за £5. Через місяць з його рахунку списали кілька тисяч

Стів Камінґ придбав для своєї 11—річної доньки додаток—гру для смартфона через свою кредитку за п’ять фунтів стерлінгів. А через місяць з’ясувалося, що з того ж рахунку в нього списалося понад 4600 фунтів. Компанія—розробник уже пообіцяла відшкодувати витрати.

Про це він розповів в етері BBC Radio 2.

За словами Камінґа, він придбав для своєї доньки гру, бо, за її словами, в неї грали всі її однокласники. Оскільки банки не працювали, чоловік оплатив гру через онлайн-банкінг.

Через майже місяць після здійснення тієї транзакції Стів перевірив свій рахунок ще раз. З’ясувалося, що за цей час гра списала 4642 фунти стерлінгів із його рахунку — через тисячі транзакцій вартістю від 99 пенсів до 9,99 фунтів стерлінгів.

«Донька була дуже засмучена, коли ми сказали їй про наш фінансовий стан. Вона думала, що грала на [віртуальні гроші] — для неї вони не здавалися реальними. Як цим компаніям узагалі можуть дозволяти заманювати неповнолітніх у свої ігри?» — обурюється чоловік.

Стів, який наразі живе на пенсію, додав, що після списаних витрат він заліз у борг перед своїм банком. Гроші, які його донька несвідомо витратила у грі, були призначені для сімейного відпочинку під час канікул.

Йдеться про гру Roblox, у яку щомісяця грає, за оцінками, близько 100 мільйонів людей. Це онлайн-майданчик, бізнес-модель якого ґрунтується на оплаті всередині гри. Це прописано в умовах користування Roblox, які Стів, як зізнається, не читав.

Компанія у відповідь на запит BBC повідомила, що відшкодує чоловікові витрати.

«Ми намагаємось запобігти неавторизованим покупкам і вживаємо заходів: приміром, не зберігаємо банківську інформацію, а також працюємо безпосередньо з батьками, аби відшкодовувати витрати тоді, коли це можливо. Цей випадок — саме такий», — уточнили в компанії.