Дістала реклама в YouTube? Скоро можна буде заблокувати (майже всю) рекламу алкоголю чи азартних ігор

YouTube додасть налаштування, яке дозволяє обмежувати показ окремих видів реклами під час перегляду відео — йдеться про рекламу алкоголю та азартних ігор. Таке нововведення запровадили на прохання користувачів.

«Нова опція є додатковим заходом, який надає користувачам більше вибору й дозволяє контролювати рекламні повідомлення, які вони бачать», — пояснює віцепрезидентка YouTube Деббі Вайнштайн у своєму блозі.

За її словами, опція блокування реклами алкоголю й азартних ігор з’являтиметься в різних країнах поступово, починаючи зі США, і орієнтовно буде доступною вже на початку 2021 року. При цьому в країнах, де реклама алкоголю та азартних ігор і так обмежена законодавчо, жодних змін не буде.

Ось такий вигляд матиме опція блокування реклами алкоголю й азартних ігор у YouTubeGoogle

У 2021 році, додає представниця YouTube, опцію можуть додати й у Google Ads, тобто вона поширюватиметься й на інші сервіси компанії. Втім увімкнене блокування не гарантує, що користувач не побачить жодної реклами алкоголю чи азартних ігор, зазначається в блозі.

Вайнштайн нагадала, що Google і раніше дозволяв користувачам частково персоналізувати покази реклами: зокрема, деякі рекламні оголошення можна відключити, вказавши пояснення, чому вони вас не влаштовують.

Як зазначає BBC, протягом пандемії коронавірусу кількість показів реклами азартних ігор зросла більш як удвічі, посиливши тренд останніх років. Існує занепокоєння, що вона може впливати на поведінку дітей і молоді й призводити до ігрової залежності.

Раніше Google Україна представила рейтинг найпопулярніших (тобто тих, які найбільше подивилися) в Україні відео 2020 року на YouTube. До першої десятки відео увійшли «розважальний і пізнавальний контент, а також інтерв’ю відомих людей».

Зокрема, найбільше українці подивилися пародію на хіт білоруського виконавця Мевла «Холодок» на YouTube-каналі SILIRADA. Друге й третє місця посідають перші випуски шоу «Холостячка» (СТБ) і «Від пацанки до панянки» (Новий канал).

Окремо Google навів перелік 10 музичних відео на YouTube із найбільшою кількістю переглядів в Україні. На першому місці — «колаборація співачки Клави Кока і популярного виконавця NILETTO з хітом "Краш"».