Facebook надала спецпрокурору США дані акаунтів щодо реклами з РФ

Компанія Facebook передала американському спецпрокурору Роберту Мюллеру нові дані щодо продажу рекламних оголошень у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори президента США.

Компанія Facebook передала американському спецпрокурору Роберту Мюллеру нові дані щодо продажу рекламних оголошень у рамках розслідування про можливе втручання Росії у вибори президента США.

Це було зроблено після того, як Мюллер і його команда отримали ордер на пошук інформації, передає CNN.

«Ми передаємо інформацію спецпрокурору, в тому числі щодо реклами і пов'язаної з цим інформації про акаунти», – йдеться в офіційній заяві компанії.

Завданням Мюллера наразі є встановлення того, хто стоїть за рекламою, і як реклама могла вплинути на настрої виборців протягом кампанії 2016 року.

Раніше компанія Facebook поширила заяву, в якій повідомила, що Росія могла використовувати рекламу на майданчиках цієї соцмережі для того, щоб вплинути на її користувачів.

Відзначається, що за період з червня 2015 року по травень 2017 року було розміщено близько 3000 оголошень на суму 100 000 доларів. З цією рекламою було пов'язано 470 сторінок і акаунтів, пов'язаних також між собою і діяли, найімовірніше, з Росії. У заяві говорилося, що в даний час ці сторінки видалені як порушують правила Facebook.

Також повідомлялось, що соціальну мережу Twitter можуть зобов'язати проаналізувати діяльність акаунтів громадян Росії у період президентських виборів у США.

Нагадаємо, що на слуханнях у Комітеті з розвідки колишній секретар Департаменту внутрішньої безпеки США Джей Джонсон заявив, що замовником хакерських атак під час виборів президента у 2016 році був особисто Путін.

Раніше CNN показав документальний фільм про втручання Путіна у вибори в США.

Підписуйтесь на наш канал у Telegram