Facebook планує інвестувати $300 млн у журналістські проекти
Соціальна мережа Facebook планує інвестувати 300 мільйонів доларів у локальні журналістські програми протягом трьох років.
Компанія зобов’язалася інвестувати ці кошти у «новинні проекти, партнерства і контент». Зокрема, гроші спрямують на фінансування некомерційних журналістських організацій, таких як Пулітцерівський центр і Report for America, а також на гранти для місцевих новинних видань.
«Ми не хочемо, щоб видавці були залежними від нас, але ми хочемо підтримувати їх», — заявила віце-президентка Facebook з інформаційного партнерства Кемпбелл Браун. У центрі уваги, за її словами, є підтримка «екосистеми місцевих новин».
Цей крок компанія зробила, у складний для місцевих газет та веб-сайтів час, коли медіа стикаються з падінням прибутку і читацької аудиторії через цифрову революцію й глобалізацію, в якій Facebook був передовим, залучаючи мільярди доларів доходів від рекламодавців і широку увагу аудиторій.
Віце-президентка Facebook додала, що медіа-індустрія переживає новий етап розвитку, і «ніхто з нас не знає, як буде виглядати майбутнє журналістики», але Facebook своїми інвестиціями хоче приєднатися до «пошуку рішення».
Раніше повідомлялося, що У Великій Британії почнуть перевіряти дописи у Facebook на правдивість.