Facebook: за 2 роки політична реклама РФ могла охопити 126 млн американців
Соціальна мережа Facebook оновила дані щодо охоплення російською політичною рекламою американських користувачів
Соціальна мережа Facebook оновила дані щодо охоплення російською політичною рекламою американських користувачів.
Про це повідомляє Reuters, яке бачило підготовлені компанією документи для свідчення перед Конгресом.
Упродовж двох років росіяни опублікували близько 80 тисяч повідомлень політичного спрямування і близько 126 мільйонів американців (що складає більш ніж половину виборців) могли бачити ці пости.
Такі оновлені дані Facebook сильно перевищують попередні його оцінки.
Соціальна мережа Twitter відзвітувала, що виявила 2352 облікових записів, пов’язаних з російськими операторами. У той час як Google заявив, що 4700 доларів було витрачено на пов’язану з Росією рекламу під час виборів президента США у 2016 році.
Три ці компанії планують відзвітувати перед Конгресом на цьому тижні щодо російських спроб поширення дезінформації у період до та після президентських виборів у США.
Раніше повідомлялося, що керівників Facebook, Twitter та Google допитають у справі про втручання РФ у вибори США.
Раніше глава Facebook заявив, що дарма не визнавав, що соцмережу можна використовувати у політичних цілях.
18 вересня Facebook надала спецпрокурору США дані акаунтів щодо реклами з РФ. Її подивилися понад 10 млн людей.
29 вересня повідомлялося, що Twitter заблокував понад 200 акаунтів у зв'язку із розслідуванням втручання Росії в американські вибори.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Facebook виявив докази активності РФ в соцмережі і змінить алгоритми.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram