Google планує залучати платних підписників для ЗМІ
Google планує використовувати власні інструменти для залучення платних користувачів для ЗМІ і брати за це комісію.
Google планує використовувати власні інструменти для залучення платних користувачів для ЗМІ і брати за це комісію.
Про це заявив глава Google News Річард Джінграс, пише TechCrunch.
Google буде шукати потенційних передплатників ЗМІ за допомогою призначених для користувача даних, які збирає компанія.
За даними Financial Times, комісія може складати 30% за кожну сплачену підписку. Однак TechCrunch пише, що в Google цю інформацію спростували і пообіцяли вигідніші умови для видавців.
Раніше Google відмовилася від правила «first click free», яке зобов'язувало ЗМІ відкривати доступ до трьох безкоштовних матеріалів для користувачів пошуковика і Google News.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Влада Києва хоче співпрацювати з Google і зробити зручну навігацію містом.
Підписуйтесь на наш канал у Telegram