Генпрокуратура зверталася до Нацради за роз’ясненнями щодо соціальної реклами

Генеральна прокуратура зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням пояснити процедуру надання аудіо— та відео—матеріалам статусу соціальної реклами.

Генеральна прокуратура зверталася до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення з проханням пояснити процедуру надання аудіо- та відео-матеріалам статусу соціальної реклами.

Про це йдеться у відповіді Нацради на запит «Української правди».

У Нацраді зазначається, що ГПУ звернулася до відомства без посилання на будь-який окремий матеріал.

Крім того у Нацраді уточнили, що не отримували листів від ГПУ чи особисто від генпрокурора Юрія Луценка з проханням посприяти у розміщенні рекламних роликів в ефірі телерадіокомпаній.

Також Нацрада не отримувала подібні листи і від будь-яких громадських організацій, у тому числі, від ГО «Українська антикорупційна асоціація».

У відомстві додають, що їм не відомо, хто виготовляв та замовляв рекламні ролики про діяльність ГПУ і попередньо не отримували зазначені ролики для аналізу.

Разом з тим Нацрада заявила, що у лютому до них надійшов запит від ГО «Українська антикорупційна асоціація» стосовно відповідності відеороликів вимогам соціальної реклами. До відомства направили два ролики під умовною назвою «Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість».

Раніше в ефірі телеканалів з'явилася реклама, яка розповідає про досягнення Генеральної прокуратури.

Генеральна прокуратура України заперечила, що вона причетна до виготовлення та розміщення рекламних роликів про роботу відомства від імені його очільника Юрія Луценка.

Усі ролики завершувалися гаслом від імені Луценка: «Виконуємо закон, встановлюємо справедливість».

На питання про те, хто може бути до цього причетним, речниця генпрокурора Сарган відповіла, що за даними «на яких її відзначили в соцмережах» йдеться про одну з громадських організацій.