hromadske підтримало Конгрес гендерної рівності та недискримінації MediaForShe
Представники та представниці 15 українських медіа, зокрема і hromadske, взяли участь у Конгресі MediaForShe для обговорення своєї ролі у просуванні питань гендерної рівності. Захід відбувся 26 жовтня у Києві.
У трьох панельних дискусіях взяли участь 18 спікерів та спікерок. Вони були присвячені змінам підходів до представлення жінок у медіа та створенню недискримінаційного контенту. Захід відвідало понад 80 гостей зі сфери медіа, а понад 18 тисяч глядачів долучились до онлайн-трансляції.
«За останні роки українське суспільство просунулось у питаннях гендерної рівності. Для того, щоб розв'язати проблему — треба її побачити. Закон про сексизм у рекламі — це прогресивний крок, і кожна програма має відбивати реалії нашого життя, а не давати викривлену картинку», — зазначила під час дискусії очільниця Національної ради з питань телебачення та радіомовлення Ольга Герасим’юк.
hromadske, 1+1 media та компанії з кіновиробництва під час конгресу підписали також Women’s Empowerment Principles — 7 принципів для сприяння гендерній рівності та розширенню прав і можливостей жінок. Організатори зазначають, що за результатами цього конгресу уже 46% українського телевізійного ринку складають компанії, що підписалися під цими принципами.
Про конгрес
Чотири роки поспіль організація ООН Жінки в Україні проводить щорічний HeForShe Congress — захід, де прогресивні бізнеси із різних сфер об’єднуються навколо теми гендерної рівності та недискримінації.
Цього року HeForShe Congress трансформувався в MediaForShe Congress та сфокусувався на ролі медіа в досягненні гендерної рівності.
Рух HeForShe, започаткований ООН Жінки, — це глобальний рух солідарності на підтримку гендерної рівності. З моменту запуску у 2014 році до кампанії приєдналися глави держав, провідні вчені, керівники глобальних корпорацій, спортсмени, митці та лідери думок, що поділяють філософію гендерної рівності. В Україні рух HeForShe реалізується за фінансової підтримки Швеції.