hromadske збирає армію разом з українськими брендами

Пошук за запитом «Україна» в гуглі останніми тижнями впав майже вчетверо, а отже, ми маємо говорити голосніше, аби достукатись до світових лідерів та громадян інших країн. Ми збираємо армію з читачів і читачок hromadske для поширення верифікованих новин про війну в Україні у міжнародній аудиторії. Найактивніші отримають винагороди від партнерів.
Місія hromadske — робити все, щоб якомога більше українців стали активними громадянами, свідомо залученими в життя країни.
Місія «Армії hromadske» — за допомогою таких громадян, які готові вести боротьбу на медіафронті, утримати Україну у світових трендах.
Світ побачив фото з Бучі, Ягідного, Ізюма, зазирнув в очі захисників «Азовсталі» й почав надсилати свою допомогу. Читачі hromadske щодня роблять тисячі репостів і власних публікацій про війну в Україні. Ми з партнерами вирішили підтримати їхню вкрай важливу допомогу на медіафронті: лише разом ми можемо втримати Україну в трендах.
Чому це важливо?
Як і ви, ми у hromadske багато чули про те, що Україна вже не в трендах, що світовий інтерес до новин про російсько-українську війну падає, що всі втомились… Але Україна — це і є тренд, тож ми закликаємо вас не здаватися! Ми маємо поширювати новини звідси, аби достукатись до світових лідерів та громадян інших країн, інакше залишимося з ворогом сам на сам.
Як це працює?
Для поширення новин на всіх платформах hromadske публікуватиме інформацію англійською мовою — найголовніші новини, які необхідно буде поширювати в соціальних мережах. «Армія hromadske» отримуватиме бойові завдання у спеціальному Telegram-каналі. За поширення новин учасникам нараховуватимуться бали, які можна буде обміняти на винагороди від спонсорів ініціативи — українських брендів Yakaboo, Arthuss, Green Forest та Griffon socks.
Чому в нас такі спонсори?
Коли ми обирали партнерів — шукали тих, хто вже працює на перемогу України.
Національна книжкова платформа Yakaboo надає українцям вільний доступ до читання книжок у своєму мобільному додатку, аби під час війни українці могли трохи відволіктися та заспокоїти дітей. Бренд переконує, що українські книжки, українське слово, українська культура — це броня національної безпеки. Ми теж віримо в те, що нація, яка читає навіть у часи війни — непереможна!
Видавництво ArtHuss від початку повномасштабної агресії росії допомагає ЗСУ через мистецтво. Разом з ілюстратором Андрієм Єрмоленком видавництво створило серію листівок і постерів Fortress Cities та Ukrainian Resistance, які відображають незламність міст і дух українського опору. Всі кошти з продажу листівок ідуть на потреби армії.
Griffon Socks — це не просто бренд із Харкова, що не зупиняє виробництво навіть під обстрілами. Griffon Socks — це ще й 8500 пар шкарпеток для ЗСУ та 30% прибутку для фонду «Повернись живим». Це три нових патріотичних бокси і дроп футболок, розроблених різними українськими ілюстраторами та художниками.
Інтерактивна платформа Booyya, сім‘я проєктів Green Forest — це онлайн-маркет курсів англійської за інтересами. Бренд допомагає зі збиранням коштів благодійному фонду «Ти не один» і поширює інформацію про війну в Україні англійською мовою.
Щоб вступити до лав армії hromadske, треба:
- зареєструватись на платформі Spitche;
- підписатись на Telegram-канал «Армії hromadske»;
- виконувати бойові завдання й отримувати винагороди.
Ініціатива «Армія hromadske» розроблена в партнерстві з агенцією Native Media та платформою Spitche.