Канатну дорогу між Росією та Китаєм зводять компанії, пов'язані з Медведчуком, але він це заперечує — «Схеми»
Канатну дорогу між Росією та Китаєм зводять компанії, пов'язані з депутатом від «Опозиційної платформи — За життя» Віктором Медведчуком та його соратником і депутатом від ОПЗЖ Тарасом Козаком. Російська влада після закінчення будівництва обіцяє реалізаторам податкові пільги для комерційної діяльності на кордоні РФ і Китаю.
Про це йдеться у розслідуванні програми «Схеми».
Олександр Баримов — власник і директор російської компанії «ЗЕД Девелопмент», що будує канатну дорогу, — також є гендиректором АО «Ньюйол», кажуть журналісти. Остання компанія входить до структури «Юг Энерго» — бенефіціарною власницею цієї компанії, відповідно до декларації Медведчука, є його дружина — телеведуча Оксана Марченко.
За даними «Схем», Баримов користується однією автівкою з засновником компанії «Ренессанс» Олександром Мартиненком. Бенефіціарною власницею цієї компанії також є Оксана Марченко.
З 2016 по 2018 роки Олександр Баримов також керував російською фірмою народного депутата Тараса Козака «Добробут Инвест». Політик вказував цю компанію як власну в деклараціях у 2015-2018 роках.
Зв'язок із родиною Медведчука простежується також через інвестора будівництва канатної дороги — групу компаній «Регіон», вказують журналісти.
Цю групу контролює російський бізнесмен Сергій Сударіков, «якого у російських ЗМІ називають близьким до очільника «Роснєфті» Ігоря Сєчіна і давнього друга президента Росії Володимира Путіна».
Брат Медведчука Сергій Медведчук брав участь у розвитку компанії «Аптечна мережа 36,6», повідомляв «Интерфакс». Акціонером цієї компанії є «Московський кредитний банк», який очолював Сударіков.
Як відреагував Медведчук?
Народний депутат підтвердив журналістам, що його брат співпрацює з цими компаніями, але заперечив свій зв'язок до зведення канатної дороги та знайомство з Олександром Баримовим.
«Невже ви думаєте, що я знаю сьогодні всіх менеджерів тієї чи іншої структури, де моя сім`я чи моя дружина є бенефіціаром?» — сказав Медведчук.
Сам Баримов на звернення журналістів не відповів. А у групі «Регіон» розповіли про вигоду в будівництві канатної дороги через її пасажиропотік та майбутні податкові пільги.