Китайський бренд випустив дитячий одяг з написами «Вітаю в пеклі» і «Дай мені тебе торкнутися». Довелось вибачатися

Бренд одягу JNBY з Китаю вибачився перед покупцями за недоречні написи й зображення на останній лінійці дитячого одягу і заявив про відкликання всієї продукції. Сталося це після розголосу в китайських соцмережах.

Про це повідомляє South China Morning Post.

Історія почалася після допису у Weibo матері чотирирічного хлопця, яка підписана на платформі як Mogu Mogu. Вона виклала фото сорочки, яку випадково придбали синові її батьки, які не розмовляють англійською.

На сорочці було написано «Вітаємо в пеклі» й нанесено зображення, вочевидь, ловця душ, який несе частини людського тіла. Також на фото можна було помітити чоловіка з написом поряд «Дай мені тебе торкнутися».

Допис Mogu Mogu привернув увагу інших користувачів, які почали публікувати світлини з, на їхню думку, недоречними зображеннями на інших речах JNBY.

На одному з фото зокрема було зображено чорне пухове пальто з написом: «Це місце повне індіанців. Візьму цю рушницю й підірву їх нафіг» (що привернуло увагу індійських ЗМІ). На іншому — хлопця, чиє тіло пронизали кілька стріл.

Фото пуховика китайського бренду JNBYWeibo

Пізніше JNBY вибачилася в соцмережах за «недоречні зображення на дитячому одязі й неприємності, які вони спричинили клієнтам».

Компанія пообіцяла у подальшому більш ретельно стежити за дизайном свого одягу, але, як зауважує SCMP, формально не вибачилася перед Mong Mong і, приміром, не запропонувала їй відшкодувати вартість придбаної сорочки.

JNBY був заснований у 1994 році. Він є одним із найпопулярніших китайських брендів одягу, але має представництво і у США. У другій половині 2020 року компанія відзвітувала про 335 мільйонів доларів доходу.