«Місце жінки — на кухні». Компанія Burger King потрапила у сексистський скандал через свій твіт
Британська філія мережі ресторанів Burger King до 8 березня опублікувала твіт, яким хотіла підтримати жінок, які працюють у сфері кулінарії, де домінують чоловіки. Натомість компанія потрапила в сексистський скандал.
Як пише Business Insider, у першому твіті йшлося, що «місце жінки — на кухні».
Повідомлення у Twitter не було помилкою PR-менеджера — його присвячено запуску мережею ініціативи сприяти збільшенню кількості жінок на посадах головного кухаря. Але аудиторія Twitter та Facebook зрозуміла все неправильно.
Статистика Міністерства праці США вказує, що, хоча більш як половина випускників кулінарних дисциплін — жінки, лише приблизно 20% з них влаштовуються на роботу за фахом. Burger King пише, що жінки обіймають лише 7% посад головного кухаря в ресторанах.
Деякі дописувачі назвали публікацію такого повідомлення некоректним, особливо у Міжнародний день боротьби за права жінок. Інші казали, що більше не їстимуть у цьому ресторані. Дехто сміявся із маркетингової команди мережі швидкоїжі, яка вирішила, що таке повідомлення буде хорошою ідеєю.
Твіт Burger King висміяли навіть конкуренти. Мережа KFC написала: «Найкращий момент, щоб видалити цей пост, ㅡ одразу після публікації. Другий такий момент — прямо зараз».
Після скандалу Burger King таки видалила твіт. Як пояснив у коментарі ABC News фахівець із побудови бренду Аллен Адамсон, провокаційне повідомлення «не влучило у ціль».
«Ми вас почули. Ми помилилися, опублікувавши перший твіт, і нам дуже шкода. Наступного разу ми впораємося краще», — написала згодом команда Burger King у Twitter.