«Місце жінки — на кухні». Компанія Burger King потрапила у сексистський скандал через свій твіт

Британська філія мережі ресторанів Burger King до 8 березня опублікувала твіт, яким хотіла підтримати жінок, які працюють у сфері кулінарії, де домінують чоловіки. Натомість компанія потрапила в сексистський скандал.

Як пише Business Insider, у першому твіті йшлося, що «місце жінки — на кухні».

Повідомлення у Twitter не було помилкою PR-менеджера — його присвячено запуску мережею ініціативи сприяти збільшенню кількості жінок на посадах головного кухаря. Але аудиторія ​​Twitter та Facebook зрозуміла все неправильно.


Статистика Міністерства праці США вказує, що, хоча більш як половина випускників кулінарних дисциплін — жінки, лише приблизно 20% з них влаштовуються на роботу за фахом. Burger King пише, що жінки обіймають лише 7% посад головного кухаря в ресторанах.


Деякі дописувачі назвали публікацію такого повідомлення некоректним, особливо у Міжнародний день боротьби за права жінок. Інші казали, що більше не їстимуть у цьому ресторані. Дехто сміявся із маркетингової команди мережі швидкоїжі, яка вирішила, що таке повідомлення буде хорошою ідеєю.

Твіт Burger King висміяли навіть конкуренти. Мережа KFC написала: «Найкращий момент, щоб видалити цей пост, одразу після публікації. Другий такий момент — прямо зараз».

Після скандалу Burger King таки видалила твіт. Як пояснив у коментарі ABC News фахівець із побудови бренду Аллен Адамсон, провокаційне повідомлення «не влучило у ціль».

«Ми вас почули. Ми помилилися, опублікувавши перший твіт, і нам дуже шкода. Наступного разу ми впораємося краще», — написала згодом команда Burger King у Twitter.