Місцеві вибори: партії витратили на рекламу у Facebook вже понад 2,5 мільйона доларів. Найбільше «За майбутнє»

За 2020 рік політики встигли витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті Facebook уже понад 2,56 мільйона доларів. Водночас з 1 до 25 вересня на неї витратили понад мільйон доларів (більш ніж 28 мільйонів гривень).

Про це з посиланням на дані бібліотеки Facebook-реклами повідомляє рух ЧЕСНО.

За перш 25 днів вересня рекламні витрати партій на соцмережі зросли вдвічі у порівнянні з аналогічним періодом серпня. В основному реклама з’являлася на партійних сторінках та особистих сторінках політиків.

Найбільше грошей на це витратила партія «За майбутнє» — понад 203 тисячі доларів. Більшість рекламних повідомлень публікували на сторінках голова партії "За майбутнє", балотується в мери ЛуцькаІгоря Палиці й колишній член партії "УКРОП", засновник і ексдиректор "Буковелю"Олександра Шевченка.

Президентська партія «Слуга Народу» заплатила за рекламу 137 тисяч — найбільше піарили кандидатку у мери Києва Ірину Верещук та кандидата у мери Кривого Рогу Дмитра Шевчика.

За ними йдуть «Наш край» (витратив 64 тисячі доларів), «Європейська солідарність» (46 тисяч доларів), «Опозиційна платформа — За життя» (39 тисяч доларів), «Перемога Пальчевського» (38 тисяч доларів), «Пропозиція» (35 тисяч доларів) і «Батьківщина» (25 тисяч доларів).

А традиційна реклама?

Хоч і рекламувати себе у Facebook політики починають все активніше, про зовнішню рекламу також не забувають. Так, розслідування Bihus.info показало, що наразі найбільше грошей на передвиборчу зовнішню рекламу у Києві витратили партії «Слуга Народу» (16 млн грн) та «За майбутнє» (14,5 млн грн). У топ-5 також потрапили «Європейська Солідарність», «Пропозиція» та «Перемога Пальчевського».

Коли місцеві вибори?

Вони відбудуться одночасно по всій Україні 25 жовтня. Тоді виборці обиратимуть представників місцевих органів влади та міських голів.