Міжнародні авіакомпанії скасовують деякі рейси в США через побоювання, що 5G вплине на бортові прилади літаків
Великі міжнародні авіакомпанії планують скасувати деякі рейси до США, оскільки побоюються можливого негативного впливу послуг 5G на роботу авіаційного обладнання.
Про це повідомляє CNN.
Зокрема, про зміни рейсів через такі побоювання оголосили авіакомпанії Emirates, Air India, All Nippon Airways, Japan Airlines, Lufthansa і British Airways.
У компанії Emirates заявили, що припиняють польоти до 9 американських аеропортів: Бостона, аеропортів О’Хара у Чикаго та Форт-Верт у Далласі, міжконтинентального аеропорту імені Джорджа Буша у Г’юстоні, летовищ Маямі, Ньюарку, Орландо, Сан-Франциско та Сіетла.
Водночас продовжать польоти до міжнародного аеропорту імені Джона Кеннеді, міжнародного аеропорту Лос-Анджелеса та Вашингтонського аеропорту імені Даллеса.
Air India заявила, що призупиняє рейси між Делі та Сан-Франциско, Чикаго та аеропортом Кеннеді, а також рейс Мумбаї — Ньюарк, але продовжуватиме польоти до Вашингтонського аеропорту імені Даллеса.
Компанії All Nippon Airways та Japan Airlines заявили, що скасували деякі рейси до США, які планували проводити на літаках Boeing 777, але натомість виконуватимуть деякі на Boeing 787.
Lufthansa скасувала рейс між Франкфуртом та Маямі. У компанії заявили, що замінять літаки Boeing 747−8 на 747−400 на рейсах із Франкфурта до Лос-Анджелеса, Чикаго та Сан-Франциско.
У British Airways теж скасували деякі рейси в аеропорти, які не схвалили рішення операторів зв'язку відкласти активацію нової послуги 5G.
Нагадаємо, 18 січня найбільші американські телекомунікаційні компанії AT&T та Verizon домовилися відтермінувати запуск своїх послуг 5G в деяких аеропортах через побоювання авіакомпаній щодо впливу цих технологій на роботу бортового обладнання. Цьому рішенню передували протести авіаперевізників.
Що передувало?
Телекомунікаційні компанії витратили десятки мільярдів доларів на оновлення своїх мереж, щоб розгорнути технологію 5G, яка забезпечує набагато швидші інтернет-послуги та кращі можливості підключення.
Але авіакомпанії побоюються, що сигнали 5G C-діапазону порушують роботу навігаційних систем літаків, особливо тих, які використовуються в погану погоду.
У грудні 2021-го Boeing та Airbus звернулися до адміністрації Байдена з проханням поки не запускати 5G через можливий збій у роботі радіолокаційних висотомірів.
На початку грудня FAA також опублікувало спеціальні директиви про 5G-зв'язок, де попереджало, що не можна покладатися тільки на радіовисотоміри та іншу автоматику на малих висотах, де сигнал 5G може перешкоджати бортовим приладам. Попри це у FAA вважають, що 5G та авіація «будуть безпечно співіснувати».